Уестън Грийн: След няколко години интернет ще е неузнаваем
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Уестън Грийн: След няколко години интернет ще е неузнаваем

Weston Green

Уестън Грийн: След няколко години интернет ще е неузнаваем

Изпълнителен продуцент в Inverse и лектор на DigitalK 2018

3328 прочитания

Weston Green

© Weston Green


DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Уестън Грийн е изпълнителен продуцент в Inverse - онлайн медиа, която публикува текстово и видео съдържание в областта на науката и развлекателната индустрия. Уестън има няколко награди Emmy. Той ще е гост лектор на DigitalK 2018, където ще говори за ролята на видео съдържанието в медиите и маркетинга. Разговора ни с него няколко седмици преди конференцията за дигитални технологии и бизнес четете долу:

Кой е проектът от последната година, с който се гордеете най-много?

- Your Brain on (Blank) - предаване, в което невролог обяснява какви мозъчни процеси предизвиква определена субстанция. Наистина е забавно и образователно и можете да го гледате на Inverse. За два месеца и шест публикувани епизода успя да събере 60 млн. гледания и 380 хил. последователи.

Как ще изглежда интернет след 10 години?

- Всичко ще се промени през следващото десетилетие - процесът ще е огледален на 20-те години на миналия век в САЩ. Смятам, че най-големите промени след самия Интернет тепърва ще бъдат представени - както телефоните с капак сега са морално остарели, така и смартфоните ще бъдат.

Как социалните медии промениха живота ни?

- Те буквално промениха света. Повече отколкото оригиналната концепция за Интернет - потребителите се приспособиха бавно към идването на Web 2.0 и приложенията като Facebook, Twitter и Instagram, но сега това е част от живота ни.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес:

- Джон Гарджуло, ръководител "Продуктов маркетинг" в Airbnb

- Людо Антонов, директор "Инженерно развитие" в Pinterest
- Джоел Хюс, директор за Европа и Великобритания в краудфъндинг платформата IndieGoGo - Макс Аморделузо, технологичен евангелист на Amazon Alexa за Европа - Момчил Кюркчиев, съосновател и изпълнителен директор на Leanplum
- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA - Кърк Джонсън, бизнес директор в рекламната агенция Wieden + Kennedy - Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr
- Яни Валжавек, съосновател на платформата за управление на дигитални активи ICONOMI - Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0

- Димитрис Косифас, ръководител продажби на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google

- Монти Мъмфорд, технологичен журналист

DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Уестън Грийн е изпълнителен продуцент в Inverse - онлайн медиа, която публикува текстово и видео съдържание в областта на науката и развлекателната индустрия. Уестън има няколко награди Emmy. Той ще е гост лектор на DigitalK 2018, където ще говори за ролята на видео съдържанието в медиите и маркетинга. Разговора ни с него няколко седмици преди конференцията за дигитални технологии и бизнес четете долу:


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK