Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
26 апр 2018, 15:56, 4097 прочитания

Любомира Роше, която води дигиталната иновация в L’Oreal Paris

Главният дигитален директор в козметичната компания ще бъде лектор на конференцията DigitalK 2018

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Любомира Роше е главен дигитален директор на най-големия козметичен концерн в света - L’Oreal Paris, в чието портфолио влизат бранодве като Lancome, Yves Saint Laurent, Garnier, La Roche-Posay, Vichy, The Body Shop и Maybelline. Любомира оглавява дигиталната иновация в L’Oreal от 2014 г., като за този период групата значително увеличава инвестициите си в сферата.

В началото на тази годи
на L’Oreal купи технологичния стартъп за дигитално разкрасяване МodiFace, който разработва 3D виртуални технологии за разкрасяване и продукти за диагностика на състоянието на кожата с изкуствен интелект. Съвместно с ModiFace групата разработи мобилното приложение Style My Hair, което позволява на потребителите да се видят с различен цвят на косата.

През януари L’Oreal също така стана официален спонсор на Station F – най-големия стартъп кампус в света. Целта на групата е да акселелира двадесет стартъпа от областта на козметиката годишно. "Партньорството ни със Station F е стратегическо и ще ни помогне да свържем и съдействаме на увеличаващия се брой предприемачи от сферата на козметиката", коментира тогава Любомира. През изминалата година групата е увеличила онлайн продажбите си с над 33% до 2 млрд. евро. Близо 40% от бюджета на френската компания за медийна реклама е за дигитални кампании.


Преди да заеме поста на главен дигитален директор в L’Oreal родената в българско семейство Любомира е член на борда на директорите на Socialite Generale, преди това е управляващ директор във Valtech, а до 2010 г. управлява стартъп екосистемата на Microsoft. Можете да чуете повече за опита ѝ от самата нея по време на дигиталната конференция DigitalK, която се организира от "Капитал" и фондовете NEVEQ и LAUNCHub Ventures.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес.

- Джоел Хюс, директор за Европа и Великобритания в краудфъндинг платформата IndieGoGo
- Димитрис Косифас, ръководител продажби на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google
- Людо Антонов, директор "Инженерно развитие" в Pinterest
- Монти Мъмфорд, технологичен журналист
- Макс Аморделузо, технологичен евангелист на Amazon Alexa за Европа
- Джон Гарджуло, ръководител "Продуктов маркетинг" в Airbnb
- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA

- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr
- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0
- Кърк Джонсън, бизнес директор в Wieden + Kennedy
- Яни Валжавек, съосновател на платформата за управление на дигитални активи ICONOMI
- Момчил Кюркчиев, съосновател и изпълнителен директор на Leanplum
- Уестън Грийн, изпълнителен продуцент на Inverse



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Строител на капитализма: Ярив Лернер

Още от Капитал
Наемопад при софийски жилища

Свитото търсене сваля офертните цени. При предоговаряне се стига до 20 - 30% отстъпка за период между един и три месеца

Ресторанти на корона диета

След нокдауна, който вирусът нанесе на заведенията, възстановяването ще е бавно и трудно, бизнес моделите ще се променят още, а доставките ще играят все по-важна роля

Борсово V-ъзстановяване

След резкия спад дойде и бърз ръст на индексите, но те все още са под историческите си върхове от февруари

Новият син папа

Наско Сираков няма финансовия ресурс да издържа "Левски", но разполага с доверието на феновете

Ако това е чалга – аз съм "за"

Защо Мила Роберт е явление на попкултурната сцена в България

Опит за летене

Русана Бърдарска, авторката на романа "Опитът", съчетава работата си в Европейската комисия с творческа дейност

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10