Любомира Роше, която води дигиталната иновация в L’Oreal Paris
Главният дигитален директор в козметичната компания ще бъде лектор на конференцията DigitalK 2018
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Любомира Роше е главен дигитален директор на най-големия козметичен концерн в света - L’Oreal Paris, в чието портфолио влизат бранодве като Lancome, Yves Saint Laurent, Garnier, La Roche-Posay, Vichy, The Body Shop и Maybelline. Любомира оглавява дигиталната иновация в L’Oreal от 2014 г., като за този период групата значително увеличава инвестициите си в сферата.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.