Любомира Роше, която води дигиталната иновация в L’Oreal Paris

Главният дигитален директор в козметичната компания ще бъде лектор на конференцията DigitalK 2018

DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Любомира Роше е главен дигитален директор на най-големия козметичен концерн в света - L’Oreal Paris, в чието портфолио влизат бранодве като Lancome, Yves Saint Laurent, Garnier, La Roche-Posay, Vichy, The Body Shop и Maybelline. Любомира оглавява дигиталната иновация в L’Oreal от 2014 г., като за този период групата значително увеличава инвестициите си в сферата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове