С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
29 апр 2018, 13:10, 5681 прочитания

Лекторите на DigitalK 2018: Брайън Солис

Един от най-влиятелните съвременни футуристи, автор и лектор на конференцията за дигитална трансформация

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Още по темата

Момчил Кюркчиев, Leanplum: Броят на разработчиците ни в София ще надмине този в Сан Франциско

Съоснователят и изпълнителен директор на мултимилионната платформа за мобилен маркетинг и лектор на DigitalK 2018

25 апр 2018

DigitalK 2018: Човекът срещу изкуствения интелект, социалните мрежи и дигиталните иновации

На 31 май и 1 юни лектори от Airbnb, Amazon Alexa, IndieGoGo, Pinterest, R/GA, AKQA и много други ще говорят за бъдещето на дигиталния бизнес

20 мар 2018

"Добре дошли в новата ера на маркетинга и услугите, в която вашият бранд се определя от тези, които го използват." Това са думи на Брайън Солис от книгата му What’s the Future of Business, Changing the way businesses create experiences, публикувана през 2013 г. Брайън се оказа прав – благодарение на дигиталната трансформация бизнесът днес може да следи настроенията сред потребителите по-добре от когато и да e било в историята и да отговаря бързо на новите тенденции. Експертните прогнози на Солис го направиха един от най-влиятелните съвременни футуристи. Последователите му във Facebook, Twitter, Instagram и LinkedIn надхвърлят 400 хиляди души, носител е на дузина награди и книгите му се използват за отправна точка в маркетинг индустрията. В момента Брайън Солис е дгитиален анализатор в Altimeter Group, която беше придобита от глобалната консултантска агенция Prophet през 2015 г.

Брайън ще е един от близо 40-те лектори на дигиталната конференция DigitalK 2018, съорганизирана от "Капитал". В рамките на събитието той ще представи новите начини за създаване потребителско изживяване, а участниците ще имат възможността да получат практически насоки от него по време на специално организиран уъркшоп.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес:

- Макс Аморделузо, технологичен евангелист на Amazon Alexa за Европа
- Джон Гарджуло, ръководител "Продуктов маркетинг" в Airbnb
- Любомира Роше, главен дигитален директор в L’Oreal Paris и лектор на Digitalk 2018
- Момчил Кюркчиев, съосновател и изпълнителен директор на Leanplum
- Людо Антонов, директор "Инженерно развитие" в Pinterest
- Джоел Хюс, директор за Европа и Великобритания в краудфъндинг платформата IndieGoGo
- Димитрис Косифас, ръководител продажби на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google
- Яни Валжавек, съосновател на платформата за управление на дигитални активи ICONOMI
- Уестън Грийн, изпълнителен продуцент на Inverse
- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA
- Монти Мъмфорд, технологичен журналист
- Кърк Джонсън, бизнес директор в Wieden + Kennedy
- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr
- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Главният изпълнителен директор на Danske Bank подаде оставка заради скандала с прането на пари Главният изпълнителен директор на Danske Bank подаде оставка заради скандала с прането на пари

Проверяват се 200 млрд. евро чуждестранни средства, преминали през естонския клон на банката от 2007 г. до 2015 г.

19 сеп 2018, 1530 прочитания

24 часа 7 дни

21 сеп 2018, 8336 прочитания

21 сеп 2018, 4413 прочитания

21 сеп 2018, 3672 прочитания

21 сеп 2018, 3274 прочитания

21 сеп 2018, 3170 прочитания

Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Лекторите на DigitalK 2018: Ийтсе Хрун от Takeaway.com

Изпълнителен директор на холандския собственик на BGMenu и лидер в доставките на храна за вкъщи в Европа

Пазарът на занаятчийска бира е малък, но с потенциал

Все повече ентусиасти започват свой бизнес, рисковете обаче не са малко, както и възможностите

Какво иска Румен Радев

С няколко хода президентът показа, че вече работи за собствения си политически образ

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Музика за очите

Гиноварт в Музея на музиката в Барселона

Led Zeppelin на 50

През октомври излиза фотоалбум с непубликувани досега снимки от историята на групата (1968-1980 г.)

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Тема на броя: Не разследвай това

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 21.09.2018 Прочетете