Лекторите на DigitalK 2018: Брайън Солис
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Лекторите на DigitalK 2018: Брайън Солис

Brian Solis

Лекторите на DigitalK 2018: Брайън Солис

Един от най-влиятелните съвременни футуристи, автор и лектор на конференцията за дигитална трансформация

7981 прочитания

Brian Solis

© Brian Solis


DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

"Добре дошли в новата ера на маркетинга и услугите, в която вашият бранд се определя от тези, които го използват." Това са думи на Брайън Солис от книгата му What’s the Future of Business, Changing the way businesses create experiences, публикувана през 2013 г. Брайън се оказа прав – благодарение на дигиталната трансформация бизнесът днес може да следи настроенията сред потребителите по-добре от когато и да e било в историята и да отговаря бързо на новите тенденции. Експертните прогнози на Солис го направиха един от най-влиятелните съвременни футуристи. Последователите му във Facebook, Twitter, Instagram и LinkedIn надхвърлят 400 хиляди души, носител е на дузина награди и книгите му се използват за отправна точка в маркетинг индустрията. В момента Брайън Солис е дгитиален анализатор в Altimeter Group, която беше придобита от глобалната консултантска агенция Prophet през 2015 г.

Брайън ще е един от близо 40-те лектори на дигиталната конференция DigitalK 2018, съорганизирана от "Капитал". В рамките на събитието той ще представи новите начини за създаване потребителско изживяване, а участниците ще имат възможността да получат практически насоки от него по време на специално организиран уъркшоп.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес:

- Макс Аморделузо, технологичен евангелист на Amazon Alexa за Европа

- Джон Гарджуло, ръководител "Продуктов маркетинг" в Airbnb
- Джоел Хюс, директор за Европа и Великобритания в краудфъндинг платформата IndieGoGo - Димитрис Косифас, ръководител продажби на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google - Яни Валжавек, съосновател на платформата за управление на дигитални активи ICONOMI
- Уестън Грийн, изпълнителен продуцент на Inverse - Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA - Монти Мъмфорд, технологичен журналист
- Кърк Джонсън, бизнес директор в Wieden + Kennedy

- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr

- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0

DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

"Добре дошли в новата ера на маркетинга и услугите, в която вашият бранд се определя от тези, които го използват." Това са думи на Брайън Солис от книгата му What’s the Future of Business, Changing the way businesses create experiences, публикувана през 2013 г. Брайън се оказа прав – благодарение на дигиталната трансформация бизнесът днес може да следи настроенията сред потребителите по-добре от когато и да e било в историята и да отговаря бързо на новите тенденции. Експертните прогнози на Солис го направиха един от най-влиятелните съвременни футуристи. Последователите му във Facebook, Twitter, Instagram и LinkedIn надхвърлят 400 хиляди души, носител е на дузина награди и книгите му се използват за отправна точка в маркетинг индустрията. В момента Брайън Солис е дгитиален анализатор в Altimeter Group, която беше придобита от глобалната консултантска агенция Prophet през 2015 г.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK