"Добре дошли в новата ера на маркетинга и услугите, в която вашият бранд се определя от тези, които го използват." Това са думи на Брайън Солис от книгата му What’s the Future of Business, Changing the way businesses create experiences, публикувана през 2013 г. Брайън се оказа прав – благодарение на дигиталната трансформация бизнесът днес може да следи настроенията сред потребителите по-добре от когато и да e било в историята и да отговаря бързо на новите тенденции. Експертните прогнози на Солис го направиха един от най-влиятелните съвременни футуристи. Последователите му във Facebook, Twitter, Instagram и LinkedIn надхвърлят 400 хиляди души, носител е на дузина награди и книгите му се използват за отправна точка в маркетинг индустрията. В момента Брайън Солис е дгитиален анализатор в Altimeter Group, която беше придобита от глобалната консултантска агенция Prophet през 2015 г.
Брайън ще е един от близо 40-те лектори на дигиталната конференция DigitalK 2018, съорганизирана от "Капитал". В рамките на събитието той ще представи новите начини за създаване потребителско изживяване, а участниците ще имат възможността да получат практически насоки от него по време на специално организиран уъркшоп.
Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес:
- Макс Аморделузо, технологичен евангелист на Amazon Alexa за Европа
- Джон Гарджуло, ръководител "Продуктов маркетинг" в Airbnb- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr
- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0
"Добре дошли в новата ера на маркетинга и услугите, в която вашият бранд се определя от тези, които го използват." Това са думи на Брайън Солис от книгата му What’s the Future of Business, Changing the way businesses create experiences, публикувана през 2013 г. Брайън се оказа прав – благодарение на дигиталната трансформация бизнесът днес може да следи настроенията сред потребителите по-добре от когато и да e било в историята и да отговаря бързо на новите тенденции. Експертните прогнози на Солис го направиха един от най-влиятелните съвременни футуристи. Последователите му във Facebook, Twitter, Instagram и LinkedIn надхвърлят 400 хиляди души, носител е на дузина награди и книгите му се използват за отправна точка в маркетинг индустрията. В момента Брайън Солис е дгитиален анализатор в Altimeter Group, която беше придобита от глобалната консултантска агенция Prophet през 2015 г.
0 коментара