С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
29 апр 2018, 13:10, 6101 прочитания

Лекторите на DigitalK 2018: Брайън Солис

Един от най-влиятелните съвременни футуристи, автор и лектор на конференцията за дигитална трансформация

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Още по темата

Момчил Кюркчиев, Leanplum: Броят на разработчиците ни в София ще надмине този в Сан Франциско

Съоснователят и изпълнителен директор на мултимилионната платформа за мобилен маркетинг и лектор на DigitalK 2018

25 апр 2018

DigitalK 2018: Човекът срещу изкуствения интелект, социалните мрежи и дигиталните иновации

На 31 май и 1 юни лектори от Airbnb, Amazon Alexa, IndieGoGo, Pinterest, R/GA, AKQA и много други ще говорят за бъдещето на дигиталния бизнес

20 мар 2018

"Добре дошли в новата ера на маркетинга и услугите, в която вашият бранд се определя от тези, които го използват." Това са думи на Брайън Солис от книгата му What’s the Future of Business, Changing the way businesses create experiences, публикувана през 2013 г. Брайън се оказа прав – благодарение на дигиталната трансформация бизнесът днес може да следи настроенията сред потребителите по-добре от когато и да e било в историята и да отговаря бързо на новите тенденции. Експертните прогнози на Солис го направиха един от най-влиятелните съвременни футуристи. Последователите му във Facebook, Twitter, Instagram и LinkedIn надхвърлят 400 хиляди души, носител е на дузина награди и книгите му се използват за отправна точка в маркетинг индустрията. В момента Брайън Солис е дгитиален анализатор в Altimeter Group, която беше придобита от глобалната консултантска агенция Prophet през 2015 г.

Брайън ще е един от близо 40-те лектори на дигиталната конференция DigitalK 2018, съорганизирана от "Капитал". В рамките на събитието той ще представи новите начини за създаване потребителско изживяване, а участниците ще имат възможността да получат практически насоки от него по време на специално организиран уъркшоп.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес:

- Макс Аморделузо, технологичен евангелист на Amazon Alexa за Европа
- Джон Гарджуло, ръководител "Продуктов маркетинг" в Airbnb
- Любомира Роше, главен дигитален директор в L’Oreal Paris и лектор на Digitalk 2018
- Момчил Кюркчиев, съосновател и изпълнителен директор на Leanplum
- Людо Антонов, директор "Инженерно развитие" в Pinterest
- Джоел Хюс, директор за Европа и Великобритания в краудфъндинг платформата IndieGoGo
- Димитрис Косифас, ръководител продажби на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google
- Яни Валжавек, съосновател на платформата за управление на дигитални активи ICONOMI
- Уестън Грийн, изпълнителен продуцент на Inverse
- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA
- Монти Мъмфорд, технологичен журналист
- Кърк Джонсън, бизнес директор в Wieden + Kennedy
- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr
- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0




  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Мениджърите на 2018 г. Мениджърите на 2018 г.

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров е победител в конкурса на сп. "Мениджър"

14 ное 2018, 784 прочитания

Историята на Theranos спечели наградата на FT и McKinsey за бизнес книга на 2018 г. Историята на Theranos спечели наградата на FT и McKinsey за бизнес книга на 2018 г.

Bad Blood на Джон Кaрeйру разказва за падението на някога многообещаващата компания за кръвни изследвания

13 ное 2018, 701 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Лекторите на DigitalK 2018: Ийтсе Хрун от Takeaway.com

Изпълнителен директор на холандския собственик на BGMenu и лидер в доставките на храна за вкъщи в Европа

Брюкселският заложник

Германецът Манфред Вебер изглежда като най-вероятния бъдещ председател на ЕК, но вече има съмнения дали ще бъде силен лидер

Кои са банките с най-ниски такси

БНБ вече прави сравнение между офертите на всички институции на пазара

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Бергман мания 2018

Сто години след рождението му Ингмар Бергман намира ново поколение публика за филмите си

Книга: Саймън Синек - "Лидерите винаги обядват последни"

Според Синек е важно един ръководител да избяга от статистиката

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 45

Капитал

Брой 45 // 10.11.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Икономиките на ЕС и България се забавят, Brexit пред финал

Емисия

DAILY @7PM // 14.11.2018 Прочетете