С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
29 апр 2018, 13:10, 6412 прочитания

Лекторите на DigitalK 2018: Брайън Солис

Един от най-влиятелните съвременни футуристи, автор и лектор на конференцията за дигитална трансформация

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

"Добре дошли в новата ера на маркетинга и услугите, в която вашият бранд се определя от тези, които го използват." Това са думи на Брайън Солис от книгата му What’s the Future of Business, Changing the way businesses create experiences, публикувана през 2013 г. Брайън се оказа прав – благодарение на дигиталната трансформация бизнесът днес може да следи настроенията сред потребителите по-добре от когато и да e било в историята и да отговаря бързо на новите тенденции. Експертните прогнози на Солис го направиха един от най-влиятелните съвременни футуристи. Последователите му във Facebook, Twitter, Instagram и LinkedIn надхвърлят 400 хиляди души, носител е на дузина награди и книгите му се използват за отправна точка в маркетинг индустрията. В момента Брайън Солис е дгитиален анализатор в Altimeter Group, която беше придобита от глобалната консултантска агенция Prophet през 2015 г.

Брайън ще е един от близо 40-те лектори на дигиталната конференция DigitalK 2018, съорганизирана от "Капитал". В рамките на събитието той ще представи новите начини за създаване потребителско изживяване, а участниците ще имат възможността да получат практически насоки от него по време на специално организиран уъркшоп.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес:

- Макс Аморделузо, технологичен евангелист на Amazon Alexa за Европа
- Джон Гарджуло, ръководител "Продуктов маркетинг" в Airbnb
- Любомира Роше, главен дигитален директор в L’Oreal Paris и лектор на Digitalk 2018
- Момчил Кюркчиев, съосновател и изпълнителен директор на Leanplum
- Людо Антонов, директор "Инженерно развитие" в Pinterest
- Джоел Хюс, директор за Европа и Великобритания в краудфъндинг платформата IndieGoGo
- Димитрис Косифас, ръководител продажби на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google
- Яни Валжавек, съосновател на платформата за управление на дигитални активи ICONOMI
- Уестън Грийн, изпълнителен продуцент на Inverse
- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA
- Монти Мъмфорд, технологичен журналист
- Кърк Джонсън, бизнес директор в Wieden + Kennedy
- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr
- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0




  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 януари 2019г.
София Хотел Балкан

capital.bg/governmentevent

13-ТА ГОДИШНА СРЕЩА НА БИЗНЕСА С ПРАВИТЕЛСТВОТО


Пътят на България към еврозоната: какви ще са ефектите върху икономиката и как да се подготви бизнесът

Запазете своето място сега


Акценти в програмата:


  • Важните стъпки към Еврозоната
  • Какво предстои пред България през 2019: приоритетите на правителството
  • Колко голям е рискът за разделение между държавите от Еврозоната и останалите и къде е мястото на България
  • Политики и реформи, които ще доближат България до Еврозоната
  • Ефектът на еврото върху бизнеса
  • Как членството в Еврозоната ще се отрази върху икономиката и как бизнесът да се подготви

Към регистрацията

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Лекторите на DigitalK 2018: Ийтсе Хрун от Takeaway.com

Изпълнителен директор на холандския собственик на BGMenu и лидер в доставките на храна за вкъщи в Европа

Три пазарни ефекта за България при Brexit без сделка

Въпреки че Великобритания не е ключов български пазар, Брекзит без сделка може да дестабилизира фармацевтичния сектор

Загърни се с "Шевица"

Шаловете на Гергана Станкова се продават в Цюрих, Прага, Лил, Москва, Лос Анджелис, Мелбърн

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

20 въпроса: Ангел Игов

Преводачът, литературен критик и писател Ангел Игов е новият носител на специалното отличие за превод "Кръстан Дянков"

Кино: "Приказка за Астрид"

С проникновение и стил за ранните години на Астрид Линдгрен

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 3

Капитал

Брой 3 // 19.01.2019 Прочетете
Капитал PRO, Тема на броя: Изгубеният остров

Емисия

DAILY @7AM // 18.01.2019 Прочетете