Лекторите на DigitalK 2018: Ийтсе Хрун от Takeaway.com
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Лекторите на DigitalK 2018: Ийтсе Хрун от Takeaway.com

Jitse Groen

Лекторите на DigitalK 2018: Ийтсе Хрун от Takeaway.com

Изпълнителен директор на холандския собственик на BGMenu и лидер в доставките на храна за вкъщи в Европа

5025 прочитания

Jitse Groen

© Jitse Groen


DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Холандската компания за онлайн поръчки на храна Takeaway.com стана известна с придобиването на "Хелоу хънгри" – фирмата зад тукашния лидер при доставките BGMenu. Сделката отпреди два месеца беше на стойност 10.5 млн. долара. Takeaway започва с местни доставки в Амстердам през 1999г. и постепенно се разширява към други страни, докато стане лидер на почти всички пазари, на които присъства. Покупката на "Хелоу хънгри" засили позициите ѝ Източна Европа.

В момента пазарната капитализация на Takeaway.com е над 2.1 млрд. евро., а според резултатите за първото тримесечие компанията е изпълнила над 20.5 млн поръчки (основният показател за този бизнес) – с 31% повече спрямо същия период миналата година.

Основателят на Takeaway.com Ийтсе Хрун ще е един от близо 40-те лектори на дигиталната конференция DigitalK 2018, където ще даде ценни съвети за растеж на бизнеса.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес:

- Брайън Солис, футурист, автор и лектор

- Макс Аморделузо, технологичен евангелист на Amazon Alexa за Европа - Джон Гарджуло, ръководител "Продуктов маркетинг" в Airbnb - Любомира Роше, главен дигитален директор в L’Oreal Paris и лектор на Digitalk 2018
- Момчил Кюркчиев, съосновател и изпълнителен директор на Leanplum - Людо Антонов, директор "Инженерно развитие" в Pinterest - Джоел Хюс, директор за Европа и Великобритания в краудфъндинг платформата IndieGoGo
- Димитрис Косифас, ръководител продажби на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google - Яни Валжавек, съосновател на платформата за управление на дигитални активи ICONOMI - Уестън Грийн, изпълнителен продуцент на Inverse
- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA - Монти Мъмфорд, технологичен журналист - Кърк Джонсън, бизнес директор в Wieden + Kennedy

- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr

- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0

DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Холандската компания за онлайн поръчки на храна Takeaway.com стана известна с придобиването на "Хелоу хънгри" – фирмата зад тукашния лидер при доставките BGMenu. Сделката отпреди два месеца беше на стойност 10.5 млн. долара. Takeaway започва с местни доставки в Амстердам през 1999г. и постепенно се разширява към други страни, докато стане лидер на почти всички пазари, на които присъства. Покупката на "Хелоу хънгри" засили позициите ѝ Източна Европа.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK