Иън Макдоналд: Удобството за потребителя е ключово за всеки бизнес

Директор "Брандирано съдържание" в Quartz и лектор на DigitalK 2018

Iian McDonald    ©  Iian McDonald
DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието както и на страницата във Facebook.

Иън Макдоналд работи в дигиталната медиа Quartz като директор на брандирано съдържание за Европа, Близкия Изток и Африка. Преди да заеме тази позиция той прекарва няколко години, работейки за рекламна агенция. Там Макдоналд създава съдържание за редица национални и международни компании, сред които Samsung, StubHub и McCormick. Иън е един от лекторите на дигиталната конференция DigitalK 2018, която ще се проведе на 31 май и 1 юни. Ето какво каза той пред "Капитал" месец преди събитието:


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове