С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
23 май 2018, 11:00, 2544 прочитания

Лекторите на DigitalK 2018: Бари Симпсън

Вицепрезидент и главен информационен директор в The Coca-Cola Company

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.


Бари Симпсън е вицепрезидент и главен инфомационен директор в The Coca-Cola Company. Бари отговаря за технологичните стратегия, услуги и операции на компанията в световен мащаб. Започва кариерата си в Coca-Cola през 2008 г. като информационен директор в базираната в Австралия бутилираща компания на Coca-Cola - Amatil (CCA). В ролята си на такъв ръководи развиването и въвеждането на на цялотсна IT стратегия за CCA Group в няколко бизнес дейности в шест пазара.


Преди да се присъедини към семейството на Coca-Cola Бари заема поста вицепрезидент "Информационни технологии" в конгломерата за потребителски стоки Colgate Plamolive в продължение на осем години. Има бакалавърска степен по икономика и информационни технологии оф Университета в Сидни, Австралия.

На 31 май Бари ще е един от близо 40-те лектори на конференция за дигитална промяна на бизнеса DigitalK 2018, където ще говори за новите възможностите за развитие на бизнеса заедно с Майкъл Шварц, директор "Дигитално ускорение" в Coca-Cola. Целия списък с гости вижте в сайта на събитието.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес:
- Брайън Солис, футурист, автор и лектор
- Макс Аморделузо, технологичен евангелист на Amazon Alexa за Европа
- Джон Гарджуло, ръководител "Продуктов маркетинг" в Airbnb
- Любомира Роше, главен дигитален директор в L’Oreal Paris и лектор на Digitalk 2018
- Ийтсе Хрун, изпълнителен директор на собственика на BGMenu - холандската Takeaway.com
- Момчил Кюркчиев, съосновател и изпълнителен директор на Leanplum
- Иван Житиянов,
изпълнителен директор на "Телелинк Бизнес Сървисис"
- Елизабет Барели, директор дигитален маркетинг в Medium
- Людо Антонов, директор "Инженерно развитие" в Pinterest
- Джоел Хюс, директор за Европа и Великобритания в краудфъндинг платформата IndieGoGo
- Димитрис Косифас, ръководител продажби на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google
- Марк-Алекзандър Крист, съосновател на компанията за дигитални плащания SumUp
- Яни Валжавек, съосновател на платформата за управление на дигитални активи ICONOMI
- Уестън Грийн, изпълнителен продуцент на Inverse
- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA
- Монти Мъмфорд, технологичен журналист
- Марио Берта,
съосновател и изпълнителен директор на FlySpaces
- Кърк Джонсън, бизнес директор в Wieden + Kennedy
- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr
- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0



  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Лекторите на Industry 4.0: Реми Борел Лекторите на Industry 4.0: Реми Борел

Директорът на "Шнайдер електрик България" ще участва в 4-тата конференция в Пловдив, организирана от "Капитал"

17 сеп 2019, 750 прочитания

24 часа 7 дни

20 сеп 2019, 10965 прочитания

20 сеп 2019, 5320 прочитания

20 сеп 2019, 2879 прочитания

20 сеп 2019, 2032 прочитания

20 сеп 2019, 1936 прочитания

Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Лекторите на Fintech Summit – Решения за дигитална трансформация от Тал Шарон

Управляващият директор на Equitech ще участва в конференцията на "Капитал"

Константинос Милонас: Съкровищата на България са данъците и IT талантите

Изпълнителният директор на клъстера на Adecco Group за Гърция и България пред "Капитал"

Споделеното падение на WeWork

За по-малко от 9 месеца основаното в Ню Йорк дружество се превърна от един от най-високооценените стартъпи в САЩ в компания със съмнително бъдеще в инвестиционните кръгове.

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата

Летящите линейки, които властта не дава на хората

Частните хеликоптери работиха на загуба пет години. Сега е ред на държавата

Кино: "Далеч от брега"

Обикновеният човек срещу статуквото в новия филм на Костадин Бонев

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата