Бари Симпсън е вицепрезидент и главен инфомационен директор в The Coca-Cola Company. Бари отговаря за технологичните стратегия, услуги и операции на компанията в световен мащаб. Започва кариерата си в Coca-Cola през 2008 г. като информационен директор в базираната в Австралия бутилираща компания на Coca-Cola - Amatil (CCA). В ролята си на такъв ръководи развиването и въвеждането на на цялотсна IT стратегия за CCA Group в няколко бизнес дейности в шест пазара.
Преди да се присъедини към семейството на Coca-Cola Бари заема поста вицепрезидент "Информационни технологии" в конгломерата за потребителски стоки Colgate Plamolive в продължение на осем години. Има бакалавърска степен по икономика и информационни технологии оф Университета в Сидни, Австралия.
На 31 май Бари ще е един от близо 40-те лектори на конференция за дигитална промяна на бизнеса DigitalK 2018, където ще говори за новите възможностите за развитие на бизнеса заедно с Майкъл Шварц, директор "Дигитално ускорение" в Coca-Cola. Целия списък с гости вижте в сайта на събитието.
Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес:
- Брайън Солис, футурист, автор и лектор - Макс Аморделузо, технологичен евангелист на Amazon Alexa за Европа- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr
- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0
0 коментара