Лекторите на DigitalK 2018: Бари Симпсън
21 Нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Лекторите на DigitalK 2018: Бари Симпсън

Barry Simpson

Лекторите на DigitalK 2018: Бари Симпсън

Вицепрезидент и главен информационен директор в The Coca-Cola Company

2686 прочитания

Barry Simpson

© Barry Simpson


DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата във Facebook.

Бари Симпсън е вицепрезидент и главен инфомационен директор в The Coca-Cola Company. Бари отговаря за технологичните стратегия, услуги и операции на компанията в световен мащаб. Започва кариерата си в Coca-Cola през 2008 г. като информационен директор в базираната в Австралия бутилираща компания на Coca-Cola - Amatil (CCA). В ролята си на такъв ръководи развиването и въвеждането на на цялотсна IT стратегия за CCA Group в няколко бизнес дейности в шест пазара.

Преди да се присъедини към семейството на Coca-Cola Бари заема поста вицепрезидент "Информационни технологии" в конгломерата за потребителски стоки Colgate Plamolive в продължение на осем години. Има бакалавърска степен по икономика и информационни технологии оф Университета в Сидни, Австралия.

На 31 май Бари ще е един от близо 40-те лектори на конференция за дигитална промяна на бизнеса DigitalK 2018, където ще говори за новите възможностите за развитие на бизнеса заедно с Майкъл Шварц, директор "Дигитално ускорение" в Coca-Cola. Целия списък с гости вижте в сайта на събитието.

Повече за всеки от лекторите на DigitalK, както и интервюта с тях ще откриете на страниците на в. "Капитал" в следващите седмици. В специалната рубрика по повод събитието ще търсим и отговори на най-важните въпроси за социалните мрежи, изкуствения интелект, финтех индустрията, умните устройства и дигиталния бизнес:

- Брайън Солис, футурист, автор и лектор - Макс Аморделузо, технологичен евангелист на Amazon Alexa за Европа
- Джон Гарджуло, ръководител "Продуктов маркетинг" в Airbnb - Любомира Роше, главен дигитален директор в L’Oreal Paris и лектор на Digitalk 2018 - Ийтсе Хрун, изпълнителен директор на собственика на BGMenu - холандската Takeaway.com
- Момчил Кюркчиев, съосновател и изпълнителен директор на Leanplum - Иван Житиянов, изпълнителен директор на "Телелинк Бизнес Сървисис" - Елизабет Барели, директор дигитален маркетинг в Medium
- Людо Антонов, директор "Инженерно развитие" в Pinterest - Джоел Хюс, директор за Европа и Великобритания в краудфъндинг платформата IndieGoGo - Димитрис Косифас, ръководител продажби на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google
- Марк-Алекзандър Крист, съосновател на компанията за дигитални плащания SumUp - Яни Валжавек, съосновател на платформата за управление на дигитални активи ICONOMI - Уестън Грийн, изпълнителен продуцент на Inverse
- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA - Монти Мъмфорд, технологичен журналист - Марио Берта, съосновател и изпълнителен директор на FlySpaces
- Кърк Джонсън, бизнес директор в Wieden + Kennedy

- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr

- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK