С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
19 юни 2018, 16:03, 3342 прочитания

Puma привлече Jay-Z като творчески директор

Компанията се завръща агресивно в баскетбола с привличането на звездни играчи

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Компанията Puma направи в понеделник решителна крачка в света на баскетбола с привличането на две големи американски звезди. Световноизвестният рапър и предприемач Jay-Z става творчески директор на Puma Basketball, а едно от най-ярките изгряващи имена, Деандре Ейтън, ще популяризира бранда в района на Карибите.

От Jay-Z най-вероятно ще се очаква да играе голяма роля в маркетинга и привличането на играчи и знаменитости за промотиране на Puma. Ейтън може да се окаже в четвъртък най-желаният баскетболист в жребия за нови играчи за сезона на NBA и вероятно ще отиде при Phoenix Suns. Той е роден на Бахамите, където живее до 12-годишната си възраст и се присъединява към популяризатори на Puma като Риана (Барбадос) и Юсеин Болт (Ямайка).


Компанията привлече преди дни други две известни имена и изненадващо агресивно за последните 20 години се завръща в баскетбола. През 1998 г. тя сключи 10-годишен договор с Крис Картър, който продължи само 2 години, а след това подписа доживотен договор с Уолт Фрейзър, вероятно най-популярният баскетболист, работил за Puma. Веднага на пазара излезе обновена версия на негови кецове от 1973 г.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Българските аутсорсинг награди: "Скейл фокус" и "ЕПАМ системс"

Победители в категориите за "Най-добър научно-развоен (R&D) център", "Най-иновативно работно място" и "Софтуерна компания на годината"

Още от Капитал
Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

Глътка надежда за БНР

Изненадващо медийният регулатор реши да даде шанс на Андон Балтаков, който има опит в доказани медийни компании като "Асошиейтед прес" и CNN.

Реклама за слушане

Чрез подкаст рекламите компаниите могат да достигнат до нишова аудитория, фокусирана върху съдържанието.

Защо си отиват експертите

Отстраняването на неудобните и неадекватните партийни назначения подменя функцията на държавната администрация

Ново място: Музей на илюзиите

Оптични илюзии, интерактивност и древни експонати

Ален де Ботон, писател, философ, основател на The School of Life: Ние сме любов и мрак

Ботон за емоционалната интелигентност, стоицизма и деструктивното в човешкия вид пред "Капитал"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10