С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
12 дек 2018, 14:10, 3840 прочитания

Весела Апостолова е новият управляващ директор в Publicis Groupe - България

Тя ще отговаря за седем комуникационни агенции в групата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Седем агенции, част от комуникационната група Publicis Groupe - България, вече се ръководят от Весела Апостолова. От началото на декември тя отговаря за стратегическото управление на Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, MSL, Brandworks, Publicis Groupe Digital, Red Lion и Publicis Dialog. Извън обхвата на управлението й остават медийните агенции част от групата - Zenith, Blue 449 и Starcom, които ръководеше през последните две години от позицията на заместник изпълнителен директор на медийното звено.

Новата позиция Весела Апостолова поема от Милин Джалалиев, преди това директор "Комуникационен бизнес" в Publicis Groupe - България. "Решението за промяна е водено от желанието ми да посветя повече време, усилия и познания в проекти и предприемачески инициативи в образователната сфера. Ще се срещам и работя с млади хора и така ще имам възможност да им давам необходимата насока, менторство и подготовка за бъдещите бизнес предизвикателства ", коментира за "Капитал" Милин Джалалиев. Той е и сред основателите на магистърската програма по "Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт" във Висшето училище по застраховане и финанси.


Медийното звено на Publicis Groupe - България, пък остава под ръководството на главния управляващ директор Десислава Стоянова.

Апостолова е част от комуникационната група вече над 15 години, като голяма част от професионалното й развитие минава през медийната агенция Zenith, където отговаря за управлението на ключовите клиенти и бизнес развитието на агенцията. Изпълнителният директор на Publicis Groupe - България, Николай Неделчев коментира пред медиите, че именно опитът в медийната индустрия ще й помогне за затварянето на дистанцията между творческите и медийните агенции в групата и предоставянето на интегрирани услуги към клиентите.

Още промени



През октомври комуникационната групата обяви, че ще има две нови ръководни попълнения в рекламната агенция Saatchi&Saatchi. Това са Николай Караджов, досегашният изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), който заема позицията управител на агенцията, а главен творчески директор на Saatchi&Saatchi става Петър Кесерджиев, преди това част от All Channels Advertising.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Строител на капитализма: Тереза Мей

Защо се бавят бързите влакове

КЗК връща в спечелени от чужди компании търгове за нови жп линии играчи като Ковачки, "Водстрой" и "Джи Пи груп"

Българската реклама в чужбина

Българските рекламни агенции все повече се ориентират към обслужването на клиент на чужди пазари

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

През Пулия с колела

Нагоре-надолу из Южна Италия - маршрути, места, полезни съвети

Should I Stay or Should I Go

Групата Hayes & Y за уроците, на които Великобритания ги научи