С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
23 яну 2019, 14:55, 3080 прочитания

Албена Георгиева е новият главен оперативен директор на "Billa България"

Тя ще бъде част от борда на директорите, в който влизат управителят Бойко Сачански и финансовият директор Ваня Динева

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Албена Георгиева е новият главен оперативен директор на "Billa България" и ще отговаря за отделите "Управление на категориите", "Развитие собствени марки", "Контрол на качеството", "Спейс мениджмънт", "Импорт мениджмънт" и "Търговия на едро".

Тя ще бъде част от борда на директорите, в който влизат управителят на "Billa България" Бойко Сачански и финансовият директор Ваня Динева, съобщиха от компанията.


Албена Георгиева започва работа в "Billa България" през 2009 г. като ръководител на отдел "Сървис". Преминава през различни ръководни позиции във веригата и през 2014 г. е назначена за оперативен директор. Година по-късно става главен оперативен директор на "Billa Словакия", където работи до края на 2018 г.

Георгиева е завършила "Международни икономически отношения" в Икономическия университет във Варна, работила е на мениджърски позиции и в "Метро кеш енд кери България", става ясно от онлайн социалната мрежа за търсене и установяване на делови контакти LinkedIn.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Лекторите на DigitalK 2019: Стефани Питърсън Лекторите на DigitalK 2019: Стефани Питърсън

Вицепрезидент дигитално планиране в Adidas

19 апр 2019, 1714 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Строител на капитализма: Маргрете Вестагер

Как Facebook ни управлява

Алгоритмите в интернет отговарят за това какво виждат и дори говорят милиарди души в целия свят

Алън Мертнер: Алгоритъмът постоянно се променя

Директорът рекламно инженерство във Facebook пред "Капитал"

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Млади градски подкасти

"Градски детектив" навлиза във втория си сезон с още легенди и сюжети - не само от София

След Хавел и потоп

Чешкият журналист Даниел Кайзер за кнгите си "Дисидент" и "Президент" и състоянието на журналистиката в Централна и Източна Европа