Винс Грубер ще ръководи европейския бизнес на "Монделийз интернешънъл"
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Винс Грубер ще ръководи европейския бизнес на "Монделийз интернешънъл"

Винс Грубер

Винс Грубер ще ръководи европейския бизнес на "Монделийз интернешънъл"

Иванка Джолева-Миниоти вече е зам.-директор "Корпоративни комуникации" за Европа на хранителната компания

Мара Георгиева
3069 прочитания

Винс Грубер

© Монделийз интернешънъл


Винс Грубер е новият изпълнителен вицепрезидент и президент за Европа на "Монделийз интернешънъл", а Иванка Джолева-Миниоти вече е зам.-директор "Корпоративни комуникации" за Европа на хранителната компания.

Кариерата на Грубер започва през 1989 г. в Kraft Foods Austria (сега "Монделийз интернешънъл"), където до 2000 г. заема длъжности в маркетинга. След това работи извън корпорацията, но през 2007 г. се връща в компанията като директор "Шоколад" за Германия, Австрия, Швейцария. През 2010 г. е назначен за президент на категория "Шоколад" за Европа, а през 2016 г. - за регионален президент за Западна Европа.

От януари т.г. Винс Грубер е изпълнителен вицепрезидент и президент за Европа на "Монделийз интернешънъл", базиран в Цюрих. Той ще управлява изпълнението на новата стратегия на компанията - SnackingMadeRight, която цели да предложи "правилната закуска, направена по правилния начин, за подходящия момент".

Иванка Джолева-Миниоти
Източник: Монделийз интернешънъл

Иванка Джолева-Миниоти е зам.-директор "Корпоративни комуникации" за Европа

Иванка Джолева-Миниоти вече е зам.-директор "Корпоративни комуникации" за Европа на "Монделийз интернешънъл", базирана в София. Новите й отговорности включват управление на стратегията на компанията за корпоративни и правителствени въпроси в пазарите на Европейския съюз, подкрепа на дейността на директора по "Корпоративни комуникации и връзки с правителствените институции" с фокус върху външните комуникации, както и мониторинг и анализ на репутационния риск.

Своята професионална кариера Иванка Джолева-Миниоти започва в софийски седмичник още в студентските си години. По-късно става съучредител на една от първите агенции за PR, която работи за големи международни клиенти, като Procter & Gamble и Diageo. Заминава за Гърция, където се присъединява към екипа на консултантска фирма, която организира и планира програми за обучение на Price Waterhouse Coopers, Pizza Hut, Coca-Cola HBC's и др. След завръщането си - от 2002 до 2004 г. - е оглавявала дирекция "Връзки с обществеността" на БНТ.

Кариерата й в мултинационалния гигант започва в България през 2006 г. През 2008 г. започва да отговаря за PR дейностите за Румъния и държавите от Източна Адриатика – Сърбия, Словения, Хърватия, Босна и Херцеговина, Черна гора, Албания, Косово, а през 2016 г. се добавят и страните от Централна Европа.

До септември 2018 г. оглавява корпоративните комуникации на "Монделийз интернешънъл" в Австралия и Нова Зеландия.

Владее свободно английски и гръцки език.

Корпорацията

През миналата година "Монделийз интернешънъл" отчита приблизително 26 млрд. долара нетни приходи. Продуктите на корпорацията - бисквитите Oreo, belVita и LU, шоколадите Cadbury Dairy Milk, Milka и Toblerone, бонбоните Sour Patch Kids, дъвките Halls и Trident и др., присъстват в повече от 150 държави в целия свят.

Европейският пазар е сред най-важните за растежа на "Монделийз интернешънъл" - той има принос за повече от една трета от приходите на групата.

Винс Грубер е новият изпълнителен вицепрезидент и президент за Европа на "Монделийз интернешънъл", а Иванка Джолева-Миниоти вече е зам.-директор "Корпоративни комуникации" за Европа на хранителната компания.

Кариерата на Грубер започва през 1989 г. в Kraft Foods Austria (сега "Монделийз интернешънъл"), където до 2000 г. заема длъжности в маркетинга. След това работи извън корпорацията, но през 2007 г. се връща в компанията като директор "Шоколад" за Германия, Австрия, Швейцария. През 2010 г. е назначен за президент на категория "Шоколад" за Европа, а през 2016 г. - за регионален президент за Западна Европа.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK