С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
7 мар 2019, 15:10, 1558 прочитания

Евелин де Лирснайдер e новият изпълнителен директор на "Кока-Кола България"

В България тя ще работи в партньорство с Юрг Буркхалтер - изпълнителен директор на "Кока-кола ХБК България"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Евелин де Лирснайдер e новият изпълнителен директор на "Кока-Кола България". Тя е част от The Coca-Cola Company от 2008 г. и работи в различни бизнес направления - търговия, маркетинг, техническо управление. Работила е в Белгия, Дания, Исландия и Австрия, като в последните години си е партнирала с три бутилиращи партньора: "Кока-Кола хеленик", "Кока-Кола Юрипиън Партнърс" и "Карлсберг".

Евелин де Лирснайдер има магистърска степен като инженер по "Хранителна технология" и MBA от INSEAD, Франция. Преди да се присъедини към "Кока-Кола", е била три години част от екипа на консултантската Bain@Company, която е фокусирана върху проекти в сектора на бързооборотните стоки.


В България Евелин де Лирснайдер ще работи в партньорство с Юрг Буркхалтер - изпълнителен директор на "Кока-кола ХБК България", който се присъедини към екипа в страната през миналата година.

"С удоволствие постъпвам на тази позиция, след като от дълго време следя отличните резултати и отговорното отношение и ангажименти на системата на "Кока-Кола" в България. Тук намирам професионалисти, които спазват високите стандарти на компанията и се грижат за нейното устойчиво развитие. Вярвам, че работата ни заедно ще успее да разгърне потенциала на "Кока-Кола" още повече, за да постигнем високите цели, които сме си поставили", коментира Евелин де Лирснайдер, цитирана в специално прессъобщение.

Разширяването на портфолиото, навлизането в нови продуктови категории, предлагането на повече вкусове и варианти с по-малко или изцяло без калории на основните газирани напитки са част от приоритетите в работата на Евелин де Лирснайдер, става ясно от прессъобщението.



The Coca-Cola Company

"Кока-Кола България" е дъщерно дружество на The Coca-Cola Company, която предлага разнообразно портфолио от напитки и притежава над 500 марки (за газирани напитки, студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки и напитки от соя, смути, кокосова вода и др.) в повече от 200 държави. Заедно с партньори бутилировачи корпорацията осигурява работа на над 700 хил. заети в цял свят.

The Coca-Cola Company е поела глобални ангажименти за "Свят без отпадъци" и си поставя за цел до 2030 г. да събере и рециклира 100% еквивалента на генерираните от своите продажби пластмасови опаковки и кенове.

"Кока-Кола" в България

Производството на "Кока-Кола" в България започва през 1965 г. - страната ни е първата в тогавашния социалистически блок, в която се произвежда напитката. Освен това надписите на бутилката са на кирилица, което е прецедент в историята на корпорацията.

Днес системата на "Кока-Кола" се състои от няколко юридически лица. През 1992 г. са създадени местните офиси на "Кока-Кола България" ЕООД (дружество на The Coca-Cola Company) и "Кока-Кола хеленик ботълинг къмпани" ("Кока-Кола ХБК" - бутилира и отговаря за продажбите).

През 2004 г. беше открит центърът за споделени услуги в областта на информационните технологии "Кока-Кола хеленик Ай Ти сървисис", а през 2011 - "Кока-Кола Хеленик бизнес сървисис организейшън" (център за споделени услуги в областта на финансите и човешките ресурси). През 2013 г. е открит център за споделени услуги в областта на финансите и е основана "Кока-Кола ентърпрайз шеърд сървисис" ("Кока-Кола Юрпиън партнърс").

През 2017 г. "Кока-Кола ХБК" отбелязва 25 години на българския пазар. Инвестициите на компанията за този период от време надхвърлят 550 млн. евро.

През януари 2018 The Coca-Cola Company откри в София регионален развоен център за информационни технологии. Целта му е да предоставя бизнес решения за корпорацията на глобално ниво с фокус върху Европа, Близкия изток и Африка. Новата структура е част от световната структура за информационни технологии на Coca-Cola, която обединява пет развойни центъра в САЩ, Мексико, Индия, Сингапур и Япония. Центърът за развитие в София е вторият по големина, обем на предоставяните услуги и брой служители в рамките на тази глобална мрежа.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

26 март 2019
Sofia Event Center

capital.bg/smartcities

SMART CITIES AND MOBILITY FORUM


Запазете своето място сега


На 26 март форумът ще събере експерти от бизнеса и общините от Великобритания, Финландия, Германия, Чехия, Холандия, Австрия, които ще говорят за бъдещето на:


  • управлението на умните градове
  • зелената, електрическа, автономна мобилност
  • интелигентните комунални услуги
  • умните, устойчиви сгради и домове

Краен срок за регистрация до 24 март

Прочетете и това

Smart Cities: Кой е най-големият производител на зарядни станции за електромобили в света Smart Cities: Кой е най-големият производител на зарядни станции за електромобили в света

Лекторите на Smart Cities: Бйорн Утгард, директор "Нови пазари" в EVBox

21 мар 2019, 530 прочитания

Smart Cities: Организацията, която "преподава" на градовете как да правят умни решения Smart Cities: Организацията, която "преподава" на градовете как да правят умни решения

Лекторите на Smart Cities: Тони Крисоли, създател на инициативата за градско обучение Smart Cities Education Initiative

20 мар 2019, 896 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Smart Cities: Смарт решенията са резултат от съвместната работа между компаниите, организациите и общините

Лекторите на Smart Cities: Сепо Хаатая, директор на Smart City Development at Business в град Тампере

Приземяването на Bоeing

След две ужасяващи катастрофи моделът "737 Мах 8" се оказа нежелан навсякъде по света, а проблемите в него могат да навредят дългосрочно на компанията

Новата вълна морски хотели

Поне пет големи комплекса ще отворят по Черноморието през тази година

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Кубоиди, фараони...

Художничката Моника Попова отбеляза 50-ия си юбилей с три изложби, които проследяват различните й интереси през годините

Господин Х

Голяма неоторизирана изложба в Мадрид представя работата на анонимния уличен артист Банкси

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 11

Капитал

Брой 11 // 16.03.2019 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Лихвите в САЩ замръзват до края на годината, ЕНП с шамарче към Орбан

Емисия

DAILY @7PM // 21.03.2019 Прочетете