С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
13 мар 2019, 10:16, 2341 прочитания

Strategies for Ecommerce success 2019: Превръщане на обратната връзка от потребителите във визия за развитие

Клиентите трябва да могат да правят всичко, което искат, в канала, в който искат, смята мениджърът "Дигитални продукти" на холандската авиокомпания KLM Марк Толенс

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Визитка

Марк Толенс се присъединява към екипа на KLM Royal Dutch Airlines през 2013 г. Първоначално заема позициите на мениджър "Електронно развитие" и "Дигитални анализи", а от 2017 г. е дигитален ръководител и управлява развойните екипи, които създават онлайн услуги за клиентско обслужване. Толенс е отговорен за повишения трафик и скока на приходите, реализирани от уеб продажби на всички брандове в групата Air France-KLM. Неговият подход в управлението на цифровите услуги е базиран на трансформацията на обратната връзка от потребителите в реални стратегии за дигитално развитие.
"Внедряването на нови технологични решения в онлайн бизнеса ви не трябва да бъде самоцел, а да означава, че с тях искате да постигне конкретна цел", казва мениджърът "Дигитални продукти" на холандската авиокомпания KLM Марк Толенс.

Според него прекаленото фокусиране върху новите технологии крие рискове за компаниите, защото клиентите или не се интересуват от тях, или не са доволни, когато ги използват. Ето защо внедряването на всяка технология трябва да дава решение на конкретен проблем или нужда на потребителите, подобрявайки тяхното преживяване в пазаруването.


В последните няколко години дигиталният екип на KLM е насочил усилия именно в това. "Един от начините, по който дигитализацията ни помага да подобрим преживяването, е, че позволява на компаниите да бъдат там, където са техните клиенти", казва Толенс. "Не задължаваме потребителите да идват в канала, в който KLM e избрал да общува с тях, а им позволяваме да правят всичко, което искат в канала, който искат", допълва той. Така например компанията предоставя услуги и през Facebook Messenger заедно с тези на своя уебсайт, кол-център или физически бюра.

Това комбиниране на каналите носи по-прецизни данни и ясна обратна връзка, което от своя страна позволява компаниите да се въоръжат с още по-богат арсенал от информация за решаване на клиентските проблеми, създаване на по-ефективни услуги и позитивно преживяване. "Дигитализацията помага да опознаеш по-добре клиента и неговото поведение, да действаш по-бързо и да затвориш кръга на обратната връзка", обяснява Толенс.

В центъра на неговата презентация на конференцията Strategies for Ecommerce success 2019 ще бъдат следващите фази от този процес, а именно - как да превърнем обратната връзка във визия дигитално развитие.
Конференцията

Четвъртата годишна конференция Strategies for Ecommerce success е регионално събитие, което се концентрира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване. Форумът ще се проведе на 11.април в Sofia Event Center и ще срещне над 300 мениджъри и ръководни кадри от различи компании от сектора на електронната търговия и всички свързани с нея индустрии.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

H&M е с нов директор по продажбите за България, Гърция и Кипър H&M е с нов директор по продажбите за България, Гърция и Кипър

Мехмет Арисой заменя Сандрин Галпароли

10 юли 2019, 918 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Smart Cities: Как бившият вицепрезидент на Tesla планира да "спаси планетата"

Лекторите на Smart Cities: Бен Хил, управител на консултантската B3 New Energy и технически съветник в Solo Energy

Да управляваш 520 000 души

Франк Апел, главен изпълнителен директор на Deutsche Post DHL Group

Мицотакис - наследникът на династия, който иска да е аутсайдер

Гръцкият премиер поддържа имидж на представител на ново поколение политици, но някои го виждат като част от статуквото, банкрутирало страната

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

20 въпроса: Невена Дишлиева-Кръстева

През последните години издателството й ICU разнообрази литературната сцена с важни имена, заглавия и теми

Ново място: Trattoria la Bicicletta

Италианският ресторант на Чанко Чанев предлага меню с широк избор