С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
13 мар 2019, 10:16, 2438 прочитания

Strategies for Ecommerce success 2019: Превръщане на обратната връзка от потребителите във визия за развитие

Клиентите трябва да могат да правят всичко, което искат, в канала, в който искат, смята мениджърът "Дигитални продукти" на холандската авиокомпания KLM Марк Толенс

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Визитка

Марк Толенс се присъединява към екипа на KLM Royal Dutch Airlines през 2013 г. Първоначално заема позициите на мениджър "Електронно развитие" и "Дигитални анализи", а от 2017 г. е дигитален ръководител и управлява развойните екипи, които създават онлайн услуги за клиентско обслужване. Толенс е отговорен за повишения трафик и скока на приходите, реализирани от уеб продажби на всички брандове в групата Air France-KLM. Неговият подход в управлението на цифровите услуги е базиран на трансформацията на обратната връзка от потребителите в реални стратегии за дигитално развитие.
"Внедряването на нови технологични решения в онлайн бизнеса ви не трябва да бъде самоцел, а да означава, че с тях искате да постигне конкретна цел", казва мениджърът "Дигитални продукти" на холандската авиокомпания KLM Марк Толенс.

Според него прекаленото фокусиране върху новите технологии крие рискове за компаниите, защото клиентите или не се интересуват от тях, или не са доволни, когато ги използват. Ето защо внедряването на всяка технология трябва да дава решение на конкретен проблем или нужда на потребителите, подобрявайки тяхното преживяване в пазаруването.


В последните няколко години дигиталният екип на KLM е насочил усилия именно в това. "Един от начините, по който дигитализацията ни помага да подобрим преживяването, е, че позволява на компаниите да бъдат там, където са техните клиенти", казва Толенс. "Не задължаваме потребителите да идват в канала, в който KLM e избрал да общува с тях, а им позволяваме да правят всичко, което искат в канала, който искат", допълва той. Така например компанията предоставя услуги и през Facebook Messenger заедно с тези на своя уебсайт, кол-център или физически бюра.

Това комбиниране на каналите носи по-прецизни данни и ясна обратна връзка, което от своя страна позволява компаниите да се въоръжат с още по-богат арсенал от информация за решаване на клиентските проблеми, създаване на по-ефективни услуги и позитивно преживяване. "Дигитализацията помага да опознаеш по-добре клиента и неговото поведение, да действаш по-бързо и да затвориш кръга на обратната връзка", обяснява Толенс.

В центъра на неговата презентация на конференцията Strategies for Ecommerce success 2019 ще бъдат следващите фази от този процес, а именно - как да превърнем обратната връзка във визия дигитално развитие.
Конференцията

Четвъртата годишна конференция Strategies for Ecommerce success е регионално събитие, което се концентрира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване. Форумът ще се проведе на 11.април в Sofia Event Center и ще срещне над 300 мениджъри и ръководни кадри от различи компании от сектора на електронната търговия и всички свързани с нея индустрии.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Трима учени си поделят Нобеловата награда за икономика 1 Трима учени си поделят Нобеловата награда за икономика

Отличието се присъжда за създаването на експериментален подход за борбата с бедността в бързоразвиващи се райони

14 окт 2019, 1524 прочитания

Етиопският премиер Абий Ахмед взима Нобеловата награда за мир 1 Етиопският премиер Абий Ахмед взима Нобеловата награда за мир

43-годишният лидер получава отличието за усилията си за постигане на мир със съседна Еритрея след две десетилетия конфликт

11 окт 2019, 1528 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Smart Cities: Как бившият вицепрезидент на Tesla планира да "спаси планетата"

Лекторите на Smart Cities: Бен Хил, управител на консултантската B3 New Energy и технически съветник в Solo Energy

Още от Капитал
Ново време за "Славянска беседа"

Двама френски предприемачи са купили 2 хил кв. м за близо 3 млн. евро, за да направят офиси и споделено простраство

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Музей или СПА

Предизборната кампания повдигна въпроса за забравеното северно крило на Централната баня, за което се водят спорове от години

Кеч с корупцията

За близо две години съществуване антикорупционната комисия не само не постигна резултати, но и създаде корупция

Надежда за "Ирина"

Режисьорката Надежда Косева преплита темите за женската сила и клаустрофобията на малкия град в новия си филм

Изкуство на ръба

"Фриндж" в Единбург е най-големият фестивал на изкуствата в света

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10