// К1: Средата / Имена
Strategies for Ecommerce success 2019: Превръщане на обратната връзка от потребителите във визия за развитие
Клиентите трябва да могат да правят всичко, което искат, в канала, в който искат, смята мениджърът "Дигитални продукти" на холандската авиокомпания KLM Марк Толенс
Визитка Марк Толенс се присъединява към екипа на KLM Royal Dutch Airlines през 2013 г. Първоначално заема позициите на мениджър "Електронно развитие" и "Дигитални анализи", а от 2017 г. е дигитален ръководител и управлява развойните екипи, които създават онлайн услуги за клиентско обслужване. Толенс е отговорен за повишения трафик и скока на приходите, реализирани от уеб продажби на всички брандове в групата Air France-KLM. Неговият подход в управлението на цифровите услуги е базиран на трансформацията на обратната връзка от потребителите в реални стратегии за дигитално развитие. |
Според него прекаленото фокусиране върху новите технологии крие рискове за компаниите, защото клиентите или не се интересуват от тях, или не са доволни, когато ги използват. Ето защо внедряването на всяка технология трябва да дава решение на конкретен проблем или нужда на потребителите, подобрявайки тяхното преживяване в пазаруването.
Това комбиниране на каналите носи по-прецизни данни и ясна обратна връзка, което от своя страна позволява компаниите да се въоръжат с още по-богат арсенал от информация за решаване на клиентските проблеми, създаване на по-ефективни услуги и позитивно преживяване. "Дигитализацията помага да опознаеш по-добре клиента и неговото поведение, да действаш по-бързо и да затвориш кръга на обратната връзка", обяснява Толенс.
В центъра на неговата презентация на конференцията Strategies for Ecommerce success 2019 ще бъдат следващите фази от този процес, а именно - как да превърнем обратната връзка във визия дигитално развитие.
Конференцията Четвъртата годишна конференция Strategies for Ecommerce success е регионално събитие, което се концентрира върху най-важните тенденции и развитието на иновациите в електронната търговия и дигиталното пазаруване. Форумът ще се проведе на 11.април в Sofia Event Center и ще срещне над 300 мениджъри и ръководни кадри от различи компании от сектора на електронната търговия и всички свързани с нея индустрии. |
Още по темата
Strategies for Ecommerce success 2019: Как да изградим успешен търговски екип
"Важно е екипите да осъзнават, че потребителите не купуват продукти, а решения на проблемите си, така че да постигнат желаните резултати", казва Елена Гелеменова, търговски директор на OLX България
28 мар 2019Правилата налагат онлайн търговците да бъдат по-прозрачни, по-информирани и информиращи и по-защитени информационно, казва адв. Жулиета Мандажиева
25 мар 2019Strategies for Ecommerce success 2019: Онлайн успех без посредници
Съоснователят на италианската компания за кухненски принадлежности Ausker Гуидо Зоболи ще говори за верния път в директните продажби на брандовете към клиента
21 мар 2019Луиза Никълс, ръководител на търговския отдел Home Online на веригата, ще говори за успешното приспособяване към бързо променящия се климат в ритейла
19 мар 2019От какво ще зависи успехът на вашите онлайн продажби
Конференцията "Успешни стратегии за електронна търговия" на "Капитал" ще срещне лидерите в сектора, за да представят новата посока, тенденции и модели в развитието на дигиталното пазаруване
5 мар 2019До 2020 г. електронният трансграничен пазар ще нарасне три пъти и ще се развива много по-бързо от вътрешните пазари на отделните държави в света
27 апр 2018
Когато карантията излиза на повърхността за радост на "всеки мисловен махмурлук", как ехото заглъхва
6 дек 2019, 13535 прочитания
8 дек 2019, 3856 прочитания
8 дек 2019, 2527 прочитания
8 дек 2019, 1580 прочитания
8 дек 2019, 1347 прочитания
8 дек 2019, 1229 прочитания
Лекторите на Smart Cities: Бен Хил, управител на консултантската B3 New Energy и технически съветник в Solo Energy