Петер Копиец е новият изпълнителен директор на "Загорка"
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Петер Копиец е новият изпълнителен директор на "Загорка"

"Загорка"

Петер Копиец е новият изпълнителен директор на "Загорка"

Той поема позицията от Никос Зоис, който ще управлява Heineken в Сърбия

Мара Георгиева
7137 прочитания

"Загорка"

© "Загорка"


Петер Копиец е новият изпълнителен директор на "Загорка". Той поема позицията от настоящия ръководител на компанията Никос Зоис, който от началото на април ще управлява Heineken в Сърбия.

Петер Копиец има магистърска степен по "Бизнес администрация" от Икономическия университет във Виена. Той започва кариерата си в Heineken през 2011 г. като международен акаунт мениджър в ритейл екипа, който отговаря за създаване на партньорски взаимоотношения с клиенти като Metro, Kaufland и Lidl. През 2013 г. е назначен за генерален директор на Heineken – Германия, и през последните пет години заедно с екипа си отчита високи бизнес резултати на най-големия европейски пазар на бира в Европа.

"Загорка" е част от групата Heineken от 1994 г. От тогава до днес компанията е инвестирала над 133 млн. евро в България за модернизация на процесите и увеличаване на производствения капацитет.

Портфолиото на дружеството в страната включва марките бира "Загорка", Heineken, "Ариана", Amstel, Stolichno, Desperados, Starobrno, сайдерите "Крадецът на ябълки" и Strongbow както и безалкохолните "Загорка 0.0%", Heineken 0.0% и "Ариана Радлер 0.0%" с вкусове на лимон и малина.

Приходите на "Загорка" за 2017 са 152 млн. лв., а печалбата - 22.5 млн. лв.

Петер Копиец е новият изпълнителен директор на "Загорка". Той поема позицията от настоящия ръководител на компанията Никос Зоис, който от началото на април ще управлява Heineken в Сърбия.

Петер Копиец има магистърска степен по "Бизнес администрация" от Икономическия университет във Виена. Той започва кариерата си в Heineken през 2011 г. като международен акаунт мениджър в ритейл екипа, който отговаря за създаване на партньорски взаимоотношения с клиенти като Metro, Kaufland и Lidl. През 2013 г. е назначен за генерален директор на Heineken – Германия, и през последните пет години заедно с екипа си отчита високи бизнес резултати на най-големия европейски пазар на бира в Европа.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.