С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 27 мар 2019, 17:40, 1865 прочитания

Петер Копиец е новият изпълнителен директор на "Загорка"

Той поема позицията от Никос Зоис, който ще управлява Heineken в Сърбия

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Петер Копиец е новият изпълнителен директор на "Загорка". Той поема позицията от настоящия ръководител на компанията Никос Зоис, който от началото на април ще управлява Heineken в Сърбия.

Петер Копиец има магистърска степен по "Бизнес администрация" от Икономическия университет във Виена. Той започва кариерата си в Heineken през 2011 г. като международен акаунт мениджър в ритейл екипа, който отговаря за създаване на партньорски взаимоотношения с клиенти като Metro, Kaufland и Lidl. През 2013 г. е назначен за генерален директор на Heineken – Германия, и през последните пет години заедно с екипа си отчита високи бизнес резултати на най-големия европейски пазар на бира в Европа.


"Загорка" е част от групата Heineken от 1994 г. От тогава до днес компанията е инвестирала над 133 млн. евро в България за модернизация на процесите и увеличаване на производствения капацитет.

Портфолиото на дружеството в страната включва марките бира "Загорка", Heineken, "Ариана", Amstel, Stolichno, Desperados, Starobrno, сайдерите "Крадецът на ябълки" и Strongbow както и безалкохолните "Загорка 0.0%", Heineken 0.0% и "Ариана Радлер 0.0%" с вкусове на лимон и малина.

Приходите на "Загорка" за 2017 са 152 млн. лв., а печалбата - 22.5 млн. лв.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Лекторите на DigitalK 2019: Стефани Питърсън Лекторите на DigitalK 2019: Стефани Питърсън

Вицепрезидент дигитално планиране в Adidas

19 апр 2019, 937 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Имена" Затваряне
Българската петролна и газова асоциация е с нов председател

Управителят на "Зара - Е" Живодар Терзиев сменя генералния директор на "Лукойл България" Валентин Златев

Фотоистория: Катедралата "Нотр Дам" – емблемата на Париж

Строителството започва през 1163 г. и завършва през 1345 г., като сградата се смята за шедьовър на готическата архитектура

Най-дългото кацане на летище София

Пет големи европейски кандидата поискаха за 35 години столичното летище

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

1968 по Уорхол

Warhol 1968 в Moderna Museet връща атмосферата и духа на първата самостоятелна изложба на американския артист в Европа

Кино: "Джебчии"

Семейството срещу света с простота и нежност