Петер Копиец е новият изпълнителен директор на "Загорка". Той поема позицията от настоящия ръководител на компанията Никос Зоис, който от началото на април ще управлява Heineken в Сърбия.
Петер Копиец има магистърска степен по "Бизнес администрация" от Икономическия университет във Виена. Той започва кариерата си в Heineken през 2011 г. като международен акаунт мениджър в ритейл екипа, който отговаря за създаване на партньорски взаимоотношения с клиенти като Metro, Kaufland и Lidl. През 2013 г. е назначен за генерален директор на Heineken – Германия, и през последните пет години заедно с екипа си отчита високи бизнес резултати на най-големия европейски пазар на бира в Европа.
"Загорка" е част от групата Heineken от 1994 г. От тогава до днес компанията е инвестирала над 133 млн. евро в България за модернизация на процесите и увеличаване на производствения капацитет.
Портфолиото на дружеството в страната включва марките бира "Загорка", Heineken, "Ариана", Amstel, Stolichno, Desperados, Starobrno, сайдерите "Крадецът на ябълки" и Strongbow както и безалкохолните "Загорка 0.0%", Heineken 0.0% и "Ариана Радлер 0.0%" с вкусове на лимон и малина.
Приходите на "Загорка" за 2017 са 152 млн. лв., а печалбата - 22.5 млн. лв.
Петер Копиец е новият изпълнителен директор на "Загорка". Той поема позицията от настоящия ръководител на компанията Никос Зоис, който от началото на април ще управлява Heineken в Сърбия.
Петер Копиец има магистърска степен по "Бизнес администрация" от Икономическия университет във Виена. Той започва кариерата си в Heineken през 2011 г. като международен акаунт мениджър в ритейл екипа, който отговаря за създаване на партньорски взаимоотношения с клиенти като Metro, Kaufland и Lidl. През 2013 г. е назначен за генерален директор на Heineken – Германия, и през последните пет години заедно с екипа си отчита високи бизнес резултати на най-големия европейски пазар на бира в Европа.
1 коментар
Наздраве !