Стефани Питърсън е вицепрезидент в дигиталното звено на Adidas от март 2018 г. Основната отговорност на Питърсън е "дефинирането и формирането на световната дигитална стратегия на съдържанието" за групата, която включва стратегическото планиране, приоритизацията, вкарването на дигитални решения във всички звена на компанията, разработването на сезонни пазарни планове и други.
Питърсън ще бъде един от лекторите на тазгодишното издание на конференцията DigitalK, организирана от "Капитал" и фондовете LAUNCHub Ventures и NEVEQ. Тя ще се проведе на 30 и 31 май в Sofia Event Center.
Повече за програмата и лекторите можете да научите на www.digitalk.bg и www.facebook.com/digitalkcon/.
Стефани Питърсън е вицепрезидент в дигиталното звено на Adidas от март 2018 г. Основната отговорност на Питърсън е "дефинирането и формирането на световната дигитална стратегия на съдържанието" за групата, която включва стратегическото планиране, приоритизацията, вкарването на дигитални решения във всички звена на компанията, разработването на сезонни пазарни планове и други.
Питърсън ще бъде един от лекторите на тазгодишното издание на конференцията DigitalK, организирана от "Капитал" и фондовете LAUNCHub Ventures и NEVEQ. Тя ще се проведе на 30 и 31 май в Sofia Event Center.
0 коментара