Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Стефани Питърсън е вицепрезидент в дигиталното звено на Adidas от март 2018 г. Основната отговорност на Питърсън е "дефинирането и формирането на световната дигитална стратегия на съдържанието" за групата, която включва стратегическото планиране, приоритизацията, вкарването на дигитални решения във всички звена на компанията, разработването на сезонни пазарни планове и други.
Питърсън ще бъде един от лекторите на тазгодишното издание на конференцията DigitalK, организирана от "Капитал" и фондовете LAUNCHub Ventures и NEVEQ. Тя ще се проведе на 30 и 31 май в Sofia Event Center.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.