Строител на капитализма: Гроздан Караджов

Гроздан Караджов    ©  Цветелина Белутова

Ще има тунел - няма да има тунел. Северна България не може да проследи мислите на регионалния министър Гроздан Караджов, който в началото на своето управление преди три месеца рязко заяви, че тунел само с две платна под Шипка не е добра идея и връща проекта в начална фаза за ново проектиране. Новината тогава предизвика възмущение и отчаяние в общините от другата страна на планината, тъй като този тунел е в най-напреднал етап, готов е за строителство и има избран изпълнител (как е избран, е друг въпрос).

Преди няколко дни обаче изненадващо оглавяваното от Караджов ведомство съобщи, че строежът на тунел започва. Така разбрахме, че не само проектът не е върнат, а ще се подписва договор с класирания на първо място кандидат - консорциум, воден от "Хидрострой". Как и какво мотивира решенията на министъра не стана напълно ясно.

Това не е първият изненадващ ход на Гроздан Караджов. Например внезапно избухналият въпрос за задълженията на държавата към фирмите, поддържащи републиканската пътна мрежа. През януари Караджов обяви, че срокът за разплащане по вече извършените дейности е 30 юни 2022 г. В последните дни обаче вицепремиерът не само заяви, че плащането трябва да се случи сега, но дори излезе на протест срещу правителството, от което е част, за да иска решение. Това стана и един от основните разломни моменти в коалицията, който все още чака решение.

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал