Даниела Йорданова застава начело на шоколадовия бизнес на "Нестле" за Югоизточна Европа

Тя става и член на управляващия борд за пазар Южна и Източна Европа

Даниела Йорданова - бизнес мениджър "Шоколадови изделия" за Югоизточния пазар на "Нестле"
Даниела Йорданова - бизнес мениджър "Шоколадови изделия" за Югоизточния пазар на "Нестле"
Даниела Йорданова - бизнес мениджър "Шоколадови изделия" за Югоизточния пазар на "Нестле"
Даниела Йорданова - бизнес мениджър "Шоколадови изделия" за Югоизточния пазар на "Нестле"
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

От 1 септември Даниела Йорданова поема поста бизнес мениджър "Шоколадови изделия" за Югоизточния пазар на "Нестле", който обхваща България, Румъния, Сърбия, Хърватия, Словения, Босна и Херцеговина, Черна гора, Северна Македония, Косово, и става член на управляващия борд за пазар Южна и Източна Европа.

Даниела Йорданова започва кариерата си в "Нестле България" преди повече от 10 години. Тя е продуктов мениджър "Чисто разтворимо кафе" на "Нестле Югоизточна Европа" още от 2018 г. при формиране на пазарното подразделение на групата.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

За да видите статията, влезте в профила си или се регистрирайте.

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

От 1 септември Даниела Йорданова поема поста бизнес мениджър "Шоколадови изделия" за Югоизточния пазар на "Нестле", който обхваща България, Румъния, Сърбия, Хърватия, Словения, Босна и Херцеговина, Черна гора, Северна Македония, Косово, и става член на управляващия борд за пазар Южна и Източна Европа.

Даниела Йорданова започва кариерата си в "Нестле България" преди повече от 10 години. Тя е продуктов мениджър "Чисто разтворимо кафе" на "Нестле Югоизточна Европа" още от 2018 г. при формиране на пазарното подразделение на групата.

Възпитаник е на Математическата гимназия в Русе. Завършва висше образование в Икономическия университет във Варна и притежава диплома от Chartered Institute of Marketing, както и Еxecutive MBA от Cotrugli Business School. Има предишен професионален опит във фирмата за сладки изделия "Победа" - Бургас.

Компанията

"Нестле България" отчита растящ оборот за 2021 г. - с над 10% до 292 млн. лв. "Реалният вътрешен ръст, който отчита продажбите в обем по цени от предходната година, е 8.7%", посочва изпълнителният директор на компанията Петър Стоилов.

През ноември 2021 г. с инвестиция от 19 млн. лв. швейцарският гигант започна производство в софийския си завод на втори глобален бранд след Kit-Kat - шоколадовите дражета Smarties, предназначени за местния пазар и за експорт. "Планът за 2022 е за производство на 18 378 тона продукция. За първото тримесечие на тази година "Нестле България" отчита 11.4% ръст на приходите, които достигат 80.6 млн. лв. Очакванията са, че оборотът за 2022 г. ще надхвърли 300 млн. лева, повлиян и от инфлацията", обобщава Петър Стоилов.

В България "Нестле" оперира в няколко продуктови категории. И през 2021 г. българското дружество запазва лидерските си позиции в стойност на пазара на кафе, при храните за домашни любимци, кулинарните продукти и зърнените закуски. Компанията е на четвърто място при шоколадовите изделия и на трето - при храни за малки деца.