Строител на капитализма: Николай Нанков

Николай Нанков    ©  Надежда Чипева

"Ще ви изпратя моя строителен техник." Така Бойко Борисов се обърна към феновете на "Ботев" (Пд) миналата седмица, за да ги успокои, че строежът на стадиона им ще бъде завършен. Оказа се, че строителният техник на Борисов не е друг, а Николай Нанков - бившият регионален министър.

Нанков се появи бързо в Пловдив, където в. "Марица" го нарече "надзорник в сянка". След като прегледа книжата на строежа, където вече потънаха почти 40 млн. лв., Нанков съобщи, че най-ранната дата за завършване е септември догодина, при това - без оборудване, за което щяло да трябват още пари.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

За да видите статията, влезте в профила си или се регистрирайте.

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

"Ще ви изпратя моя строителен техник." Така Бойко Борисов се обърна към феновете на "Ботев" (Пд) миналата седмица, за да ги успокои, че строежът на стадиона им ще бъде завършен. Оказа се, че строителният техник на Борисов не е друг, а Николай Нанков - бившият регионален министър.

Нанков се появи бързо в Пловдив, където в. "Марица" го нарече "надзорник в сянка". След като прегледа книжата на строежа, където вече потънаха почти 40 млн. лв., Нанков съобщи, че най-ранната дата за завършване е септември догодина, при това - без оборудване, за което щяло да трябват още пари.

"Мисля, че изграждането на стадиона с толкова финансов ресурс не трябва да е проблем. Ще посмятаме всичко колко ще струва. По-евтино, но без да се нарушават нормативните изисквания", каза пред медиите бившият министър.

Сигурно може да му се вярва предвид двете неща, с които остана в историята - репликата за "недопустимия асфалт" при катастрофата в Своге и идеята да се дават милиарди левове аванси на строители, срещу които държавата не получи нищо.