Строител на капитализма: Красимир Каракачанов
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Строител на капитализма: Красимир Каракачанов

Строител на капитализма: Красимир Каракачанов

3764 прочитания

© Георги Кожухаров


Министърът на отбраната Красимир Каракачанов е подписал Рамковото споразумение за интегрирана логистична поддръжка на старите изтребители МиГ-29 след изтичане на сроковете за обжалване. Изпълнител ще е Руската самолетостроителна корпорация (РСК) "МиГ", която беше и единственият участник в "надпреварата".

Споразумението е на прогнозна стойност 81,4 млн. лева и предвижда осигуряване на 1450 летателни часа годишно, както и доставка на резервни части и услуги. Кратък преглед на цените, дадени от Русия, обаче сочи, че цялата сума ще бъде погълната само от логистичната поддръжка без ремонта. Аргументът за подписването на договор е, че само "РСК МиГ", която произвежда изтребителите, притежава лицензите за ремонта им.

Поръчката би трябвало да осигури летателната годност на 15 изтребителя, 12 от които - едноместни бойни, а 3 – учебно-бойни. Според военното министерство споразумението не води до отмяна или забавяне на процедурата за придобиване на нов тип многоцелеви боен самолет, която се очаква до края на април да бъде внесена в Народното събрание.

Министърът на отбраната Красимир Каракачанов е подписал Рамковото споразумение за интегрирана логистична поддръжка на старите изтребители МиГ-29 след изтичане на сроковете за обжалване. Изпълнител ще е Руската самолетостроителна корпорация (РСК) "МиГ", която беше и единственият участник в "надпреварата".

Споразумението е на прогнозна стойност 81,4 млн. лева и предвижда осигуряване на 1450 летателни часа годишно, както и доставка на резервни части и услуги. Кратък преглед на цените, дадени от Русия, обаче сочи, че цялата сума ще бъде погълната само от логистичната поддръжка без ремонта. Аргументът за подписването на договор е, че само "РСК МиГ", която произвежда изтребителите, притежава лицензите за ремонта им.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK