С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
2 31 авг 2018, 11:04, 7839 прочитания

Строител на капитализма: Николай Михайлов

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Фалшиви пътища, истинска смърт

Трагедията край Своге повдигна завесата при строителството на пътища у нас и това, което се разкрива, е обезпокояващо

30 авг 2018

Министър Нанков бърка, че асфалтът не може да съдържа варовик

Влагането на такъв материал е разрешено, но под формата на прах. Ако парчетата са по-големи, това наистина е незаконно

29 авг 2018

Мнения Daily - Спешно трябва външен одит на пътното ни строителство

И още: Разследването за Своге има белзези на активно мероприятие; Неонацизмът е жив

29 авг 2018
От нескрит любимец на властта и по-специално на премиера Бойко Борисов строителната фирма "Трейс" бързо се превърна във възможен виновник за трагедията край Своге. Председателят на надзорния съвет на компанията и акционер в нея проф. д.ик.н. инж. Николай Михайлов твърди, че ремонтът на пътния участък, на който стана инцидентът с пътническия автобус, е извършен в пълно съответствие с изискванията.

Анализ на асфалтовата настилка обаче показа драстично разминаване и влагане на непозволени и некачествени материали. Строителният министър Николай Нанков дори намекна за фалшифицирани от фирмата документи. Кой крив и кой прав трябва да се изясни от водещото се в момента разследване.

Но ако се установи, че "Трейс" е допуснала нарушения при ремонта, би било изключително нелепо, тъй като не друг, а именно Николай Михайлов е ръководител на катедра "Пътища" към Факултета по транспортно строителство при Университета по архитектура, строителство и геодезия. Много от неговите служители пък са преподаватели там.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Строител на капитализма" Затваряне
Строител на капитализма: Джеф Безос

Как работи "мекият фашизъм" на Орбан

Унгария е предупреждение за това какво може да се случи, когато безскрупулен популист е оставен да управлява безконтролно

Пазарът на занаятчийска бира е малък, но с потенциал

Все повече ентусиасти започват свой бизнес, рисковете обаче не са малко, както и възможностите

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Офис, стани, офис, немирно!

Защо е важно да седим по-малко и да се движим повече, когато сме на работа, и как да го правим правилно и ефективно

Led Zeppelin на 50

През октомври излиза фотоалбум с непубликувани досега снимки от историята на групата (1968-1980 г.)

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Капитал Градове: Приказка за два града

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 23.09.2018 Прочетете