Липсват 40 млн. лв. за ремонт на неравностите на магистрала "Тракия"

За тази година обаче няма предвидени пари в бюджета на пътната агенция за участъка между Чирпан и Стара Загора

Около 40 км от "Тракия" между Чирпан и Стара Загора на практика не са магистрала, тъй като ограничението на скоростта е 90 км/час
Около 40 км от "Тракия" между Чирпан и Стара Загора на практика не са магистрала, тъй като ограничението на скоростта е 90 км/час    ©  Надежда Чипева
Около 40 км от "Тракия" между Чирпан и Стара Загора на практика не са магистрала, тъй като ограничението на скоростта е 90 км/час
Около 40 км от "Тракия" между Чирпан и Стара Загора на практика не са магистрала, тъй като ограничението на скоростта е 90 км/час    ©  Надежда Чипева

Ограничението на скоростта до 90 км/час по магистрала "Тракия" между Чирпан и Стара Загора ще остане още за неопределен период от време, въпреки че през март регионалният министър Петя Аврамова обеща то да отпадне до 30 септември. Сега в отговор на въпрос на депутата от БСП Георги Йорданов Аврамова казва, че тепърва се разглеждат възможности за финансиране на необходимия ремонт на 40-километровия участък.

Изчислената сума за реконструкцията само на дясното платно в посока Бургас е 40 млн. лв., уточнява Аврамова в отговора си от 16 октомври. За 2019 г. такива пари не са предвидени в бюджета на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ), въпреки че през октомври правителството отпусна 45 млн. лв. за други пътни ремонти, а преди година - още 150 млн. лв. допълнително към бюджета на АПИ.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се