Пътища, водопроводи и няколко пристанища
Какво се случва с някои от най-ключовите инфраструктурни инвестиции в област Бургас
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Тръби и асфалт - тези думи накратко обобщават основните големи строителни проекти из страната. Те важат с пълна сила и за област Бургас. Финансирането по оперативна програма "Околна среда" за ВиК инфраструктура за бургаския регион е над 400 млн. лв., а в следващите няколко години предстои постепенното обявяване на поръчки. Висока активност тече и в пътното строителство в областта. На местно ниво обаче по-интересни са обществените поръчки за ремонти на пристанища, които предизвикват серийни обжалвания.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Тръби и хасвалт! По-просто е да се каже бойкоикономика.
До коментар [#1] от "telqk":
Ако беше и качествено, това щеше да е най-големия успех на това управление. Със сигурност инфраструктурата е много нужна и доходоносна инвестиция.
Тези глупости тип "асфалта не се яде" нямат никаква допирна точка с реалността. Всеки западен инвеститор иска път, на който да си качи стоките и по най-бързия начин да ги изнесе от фабриката тук до западния си пазар.
Най-сетне напредваме с инфраструктурата, дано да продължим така. И дано да е при друго правителство.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.