Пътища, водопроводи и няколко пристанища

Какво се случва с някои от най-ключовите инфраструктурни инвестиции в област Бургас

Тръби и асфалт - тези думи накратко обобщават основните големи строителни проекти из страната. Те важат с пълна сила и за област Бургас. Финансирането по оперативна програма "Околна среда" за ВиК инфраструктура за бургаския регион е над 400 млн. лв., а в следващите няколко години предстои постепенното обявяване на поръчки. Висока активност тече и в пътното строителство в областта. На местно ниво обаче по-интересни са обществените поръчки за ремонти на пристанища, които предизвикват серийни обжалвания.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    telqk avatar :-|
    telqk

    Тръби и хасвалт! По-просто е да се каже бойкоикономика.

    Нередност?
  • 2
    sfasaf avatar :-|
    sfasaf

    До коментар [#1] от "telqk":

    Ако беше и качествено, това щеше да е най-големия успех на това управление. Със сигурност инфраструктурата е много нужна и доходоносна инвестиция.

    Тези глупости тип "асфалта не се яде" нямат никаква допирна точка с реалността. Всеки западен инвеститор иска път, на който да си качи стоките и по най-бързия начин да ги изнесе от фабриката тук до западния си пазар.

    Най-сетне напредваме с инфраструктурата, дано да продължим така. И дано да е при друго правителство.

    Нередност?
Нов коментар