Да плаваш по "Тракия"
Държавата най-после започва ремонт на 52 км участък от "Тракия" около Чирпан и Стара Загора, който и досега е поглъщал милиони за ремонти


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- Държавата най-после започва ремонт на 52 км от "Тракия" около Чирпан и Стара Загора.
- Пътната агенция не се възползва от гаранцията на пътя адекватно и сега е нужна инвестиция от грубо 100 млн. лв.
- Сумата на ремонта изглежда надута в някои отношения, а инвестициите в поддръжка се правят непрозрачно.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
7 коментара
Никакво оправяне на този участък!! Нека това стои като Паметник на глупостта на тези които периодично ни докарават доказани престъпници и мародери като партията БСП! Сега младите славитрофоновци искат да ни ги натресат обратно волно или неволно!
А може ли да попитам кога най-сетне държавата ще започне да си събира парите по щетите по мантинелите от гражданската отговорност на катастрофиралите? А после мрънкат, че няма пари...
Хм. Материалът все едно е писан от човек, който не е минавал по тоя учатък, камо лид а е шофьор. Освен коловозите, които не са толкова страшни, има НАПРЕЧНИ пропадания! А напречните пропадания не се получват от калпав асвалт, а от калпави подложки на пътя. Т.е. некачествено строителство, а не некачествен асвалт. Един вид това нещо трябва да се изоре и построи наново! Иначе пак ще се разпадне за 5 години! Подобни напречни друсания започват да се появяват и около Ямбол, макар и в начална фаза. Междудругото само шофьор може да знае какъв ад е да се кара там! В дясната лента с 60 км/ч може да ти окапят пломбите и да си потрошиш колата, докато в лява може да се кара по-бързо, но пък там хвърчат недосегаемите, които ако ти си с 90-110 почват да ти святкат от два километра да им се махаш от пътя, че са с 200.
Ако бяхме въвели toll такси, сега частни компании щяха да се грижат за поддръжката на магистралите в България. Защото ако разбрахме нещо за тези 75+ години комунизъм и пост-комунизъм, е че държавата (конкретно България) е лош стопанин и не може да се грижи за нищо и никой.
Една от многото страни на корупцията!
Аааа, на последък почнахте да пишете романи.... дайте по сбито тия статии
До коментар [#4] от "olga_kokoshkina":
И с тол-такса да беше, концесията щеше да я държи я Черепа, я Киро Гела, я някой друг олигарх. Щяхме да му плащаме и да си караме пак по дупките. На кого ще се оплачеш и ще го накараш да оправи настилката?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.