Първата магистрала, първият провал

Изграждането и ремонтът на "Тракия" са белязани от пороци и скандали

Злощастната съдба на коловози на Чирпан - Стара Загора скоро ще застигне и следващите лотове в посока Бургас.
Злощастната съдба на коловози на Чирпан - Стара Загора скоро ще застигне и следващите лотове в посока Бургас.
Злощастната съдба на коловози на Чирпан - Стара Загора скоро ще застигне и следващите лотове в посока Бургас.    ©  Надежда Чипева
Злощастната съдба на коловози на Чирпан - Стара Загора скоро ще застигне и следващите лотове в посока Бургас.    ©  Надежда Чипева
Темата накратко
  • Ремонтът на вълните на "Тракия" за 89 млн. лв. започна, държавната "Автомагистрали" има помощник, но не и краен срок.
  • Порок в проекта, голям трафик и вероятни грешки в строителството са сред различните причини, които експерти и държава посочват за лошото качество на пътя.
  • Магистралата вече се огъва под гумите на автомобилите и след Стара Загора, но пътната агенция не планира текущ ремонт.

През 1964 г. за първи път се взима официално решение да бъде изградена магистрала "Tракия". Половин век по-късно - през юли 2013 г., тя най-после е готова.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    orchis avatar :-|
    orchis
    • - 2
    • + 9

    Пълен разплох!

    Нередност?
  • 3
    drs18542411 avatar :-|
    drs18542411
    • - 1

    Пипец

    Нередност?
Нов коментар