Краят на ремонта на "Витиня" се отлага още малко - за 2021 г.
Заявките бяха двете тръби на тунела на "Хемус" да бъдат отворени до края на 2020 г., но финалът на ремонта ще е догодина
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Пет години и 70 млн. лв. Това изглежда, че ще е равносметката от ремонта на тунел "Витиня" на АМ "Хемус".
От съобщение на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) днес става ясно, че работата по тръбата в посока София се очаква да приключи след Нова година. През септември от ведомството казаха за "Капитал", че прогнозният срок за завършване на ремонта е до края на 2020 г., но явно отново има забавяне. В началото на 2020 г. (преди началото на пандемията) заявката беше, че работата по тунела ще приключи "през втората половина на 2020 г.".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
6 коментара
Да го бяхте съборили и изградили наново. Цяла една държава - един тунел не може да ремонтира за 5 години. Както беше казал един вицепремиер (Нейчо Неев), ебати държавата, щом аз съм и вицепремиер. Ебaти държават дето не може един тунел да ремонтира.
Предполагам, че ще бъде доста по тесен сега тунела, което също е неудобство.
Това което съм чувал за този тунел е, че е строен от Минстрой, които са нямали никакъв опит с пътни тунели и използвали прекалено много взрив и затова се отворили въпросните каверни, които след това се опитали да запушат с огромни количества бетон, но било невъзможно. Приемателната комисия на няколко пъти отказвала да приеме тунела, понеже още тогава бил в "незадоволително" състояние. След това още през 80-те викали французи да дадат акъл за ремонт и с енаправила някаква допълнителна хидроизлоация.
За тези пари тунелът можеше да се разруши,земната маса да се извози и пътят да остане открит.Ама,нали сме хвалипръцковци,та и ние да имаме тунел като в Европа.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.