Новият брой:
Чудото на езика

Краят на ремонта на "Витиня" се отлага още малко - за 2021 г.

Заявките бяха двете тръби на тунела на "Хемус" да бъдат отворени до края на 2020 г., но финалът на ремонта ще е догодина

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Пет години и 70 млн. лв. Това изглежда, че ще е равносметката от ремонта на тунел "Витиня" на АМ "Хемус".

От съобщение на Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) днес става ясно, че работата по тръбата в посока София се очаква да приключи след Нова година. През септември от ведомството казаха за "Капитал", че прогнозният срок за завършване на ремонта е до края на 2020 г., но явно отново има забавяне. В началото на 2020 г. (преди началото на пандемията) заявката беше, че работата по тунела ще приключи "през втората половина на 2020 г.".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    coffee.bean avatar :-|
    coffee.bean

    Да го бяхте съборили и изградили наново. Цяла една държава - един тунел не може да ремонтира за 5 години. Както беше казал един вицепремиер (Нейчо Неев), ебати държавата, щом аз съм и вицепремиер. Ебaти държават дето не може един тунел да ремонтира.
    Предполагам, че ще бъде доста по тесен сега тунела, което също е неудобство.

    Нередност?
  • 2
    kondio_savov avatar :-|
    kondio_savov

    Това което съм чувал за този тунел е, че е строен от Минстрой, които са нямали никакъв опит с пътни тунели и използвали прекалено много взрив и затова се отворили въпросните каверни, които след това се опитали да запушат с огромни количества бетон, но било невъзможно. Приемателната комисия на няколко пъти отказвала да приеме тунела, понеже още тогава бил в "незадоволително" състояние. След това още през 80-те викали французи да дадат акъл за ремонт и с енаправила някаква допълнителна хидроизлоация.

    Нередност?
  • 6
    val1320 avatar :-|
    val1320
    • + 1

    За тези пари тунелът можеше да се разруши,земната маса да се извози и пътят да остане открит.Ама,нали сме хвалипръцковци,та и ние да имаме тунел като в Европа.

    Нередност?
Нов коментар