Новият брой:
Какво се случва в държавата

Отсечката Драгоман - Сливница от магистрала "Европа" е пусната за движение

Това е първият завършен и модернизиран участък от пътя, който свързва София със сръбската граница

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Участъкът от магистрала "Европа" между Драгоман и Сливница, дълъг 17 км, е готов и пуснат за движение. Това съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) във вторник.

Изпълнителят, "ГБС - Инфраструктурно строителство", започна изграждането на отсечката през май 2019 г. и по договор и трябваше да приключи работа през май 2021 г., но е успял да завърши модернизацията й предсрочно.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    aly02306991 avatar :-|
    aly02306991
    • - 1
    • + 2

    Браво на ГБС приближена политически компания е, но работят добре. От доста време следя стройтелството на държавни проекти и винаги когато ГБС е печелел проекти съм бил спокоен, че ще приключат навреме и със задоволително качество. Компании като Трейс, Галчев инжинеринг и прочее, които често печелят и после забатачват и предоставят супер ниско качество по проектите трябва да бъдат изключени от държавни поръчка като ненадежни партньори рецидивисти!

    Нередност?
  • 3
    m17 avatar :-|
    m17
    • + 2

    До коментар [#1] от "aly02306991":

    И като ги изключат какво очаквате да стане - утре същите хора ще регистрират фирма "Трейс 2" която формално няма нищо общо с предишната фирма. И пак ще участват в търговете, ще дадат по-ниска цена и ще спечелят. А ако не спечелят, икономедия ще ревне за "безумни цени". Единствения начин е строг контрол на ниво проект и изпълнение, здрави банкови гаранции и дълъг гаранционен срок. И постепенно ще се научат какво трябва да правят и какво да не правят.

    Нередност?
Нов коментар