Бързи пари за бавни железници
Инвестициите в жп транспорта са насочени към по-бързи и лесни за изпълнение проекти, но рискът от провал остава
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Влаковете на БДЖ от години закъсняват. Има много причини за това, но една от най-абсурдните е недостигът на изправни локомотиви. Държавното дружество с безкрайните му задължения години наред не може да смогне да модернизира влаковете си. Затова Планът за възстановяване идва като манна небесна за БДЖ. С 256 млн. лв. ще се закупят 20 електромотрисни влака за средни и дълги разстояния. Тук е дребният детайл, че ще трябва да се избере най-добрата оферта, но новите мотриси би трябвало да успеят да привлекат допълнително клиенти и бизнес за дружеството.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Куче влачи рейс, диря няма.
В БДЖ останаха да работят само хора, чакащи пенция.
Една идея(без пари)
Във всеки град(село) ЖП гарата е на ключово място.
Дайте на частника да построи няколко етажа отгоре/встрани от нея и с условие да поддържа гарата.
Още една идея(пак без пари).
На много гари треновете спират безсмислено - нито слиза пътник, нито се качва. Това струва пари, много.
Вкарайте тази информация в системите и влаковете да не спират на тези гари, а да ги пропускат!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.