Докъде стигна строежът на магистралите и какво да очакваме догодина

През 2021 г. се очаква да бъдат готови нови участъци от "Хемус", от Южната дъга, както и да приключи ремонтът на тунел "Витиня"

Милиарди левове за нови магистрали и само няколко километра нови пътища в употреба. Така накратко може да се обобщи 2020 г. за пътното строителство в България. Пандемията не повлия сериозно на сектора, а и това продължава да е основно перо, за което се харчат средства от държавния бюджет. Повечето проекти обаче се случват по-бавно от очакваното.

Плановете са през 2021 г. няколко нови ключови отсечки да бъдат пуснати в движение, но и през новата година няма да има нова завършена магистрала.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 2
    qvd50491823 avatar :-|
    Костадин Иванов
    • - 3
    • + 7

    Очаквам смяна на властта и пълно занемаряване на строежите.
    Бойко вземаше процинт, тези искат всичко.
    База за тези разсъждения: При осигурено финансиране, Орешарски разкара строителите на пътя Юндола-Разлог и порите потънаха. Ремнотът бе възстановен при поредното правителство на ББ.

    Нередност?
Нов коментар