Докъде стигна строежът на магистралите и какво да очакваме догодина
През 2021 г. се очаква да бъдат готови нови участъци от "Хемус", от Южната дъга, както и да приключи ремонтът на тунел "Витиня"
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Милиарди левове за нови магистрали и само няколко километра нови пътища в употреба. Така накратко може да се обобщи 2020 г. за пътното строителство в България. Пандемията не повлия сериозно на сектора, а и това продължава да е основно перо, за което се харчат средства от държавния бюджет. Повечето проекти обаче се случват по-бавно от очакваното.
Плановете са през 2021 г. няколко нови ключови отсечки да бъдат пуснати в движение, но и през новата година няма да има нова завършена магистрала.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Очаквам смяна на властта и пълно занемаряване на строежите.
Бойко вземаше процинт, тези искат всичко.
База за тези разсъждения: При осигурено финансиране, Орешарски разкара строителите на пътя Юндола-Разлог и порите потънаха. Ремнотът бе възстановен при поредното правителство на ББ.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.