Тунел със смъртоносен дефект
Ремонтът на "Витиня" продължи повече от очакваното, защото тунелът се оказа в аварийно състояние. Това повдига въпрос дали поддържането на съоръженията е достатъчно ефективно


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
- Ремонтът на тунел "Витиня" наближава своят край след пет години тапи.
- Той е бил опасен и пред срутване години наред и само късмет е помогнал да не се случи трагедия.
- Европейската комисия може да заведе дело срещу България заради опасните ни тунели.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
След този ремонт е важно да знаем свит ли е диаметърът на тунела ? Светлия отвор дали е стеснен. Защото темонтираните тунели ми изглеждат по-тесни от преди.
И чак след 5 години ремонт се сетиха да измислят оправдание. Ако е имало такива проблеми защо нито една медия не е писала за тях още в началото на ремонта?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.