Тунел със смъртоносен дефект

Ремонтът на "Витиня" продължи повече от очакваното, защото тунелът се оказа в аварийно състояние. Това повдига въпрос дали поддържането на съоръженията е достатъчно ефективно

Тунел "Витиня" е построен без хидроизолация и армировка на места и е бил в непрестанна опасност от срутване.
Тунел "Витиня" е построен без хидроизолация и армировка на места и е бил в непрестанна опасност от срутване.    ©  Надежда Чипева
Тунел "Витиня" е построен без хидроизолация и армировка на места и е бил в непрестанна опасност от срутване.
Тунел "Витиня" е построен без хидроизолация и армировка на места и е бил в непрестанна опасност от срутване.    ©  Надежда Чипева
Темата накратко
  • Ремонтът на тунел "Витиня" наближава своят край след пет години тапи.
  • Той е бил опасен и пред срутване години наред и само късмет е помогнал да не се случи трагедия.
  • Европейската комисия може да заведе дело срещу България заради опасните ни тунели.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се