Новият брой:
Образованието: Лунната мисия на България

"Вълните" на "Тракия" вероятно ще останат и през това лято

Едва половината проблемен участък ще е готов до края на април преди летния сезон. Цените на ремонта пък са значително по-високи от предложените от частния сектор

Ремонтът на "Тракия" би трябвало да премахне неприятното усещане за "вълни" около Стара Загора
Ремонтът на "Тракия" би трябвало да премахне неприятното усещане за "вълни" около Стара Загора
Ремонтът на "Тракия" би трябвало да премахне неприятното усещане за "вълни" около Стара Загора    ©  АПИ
Ремонтът на "Тракия" би трябвало да премахне неприятното усещане за "вълни" около Стара Загора    ©  АПИ
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

И това лято пътуващите по магистрала "Тракия" към и от Южното Черноморие ще имат "невероятно преживяване" - да преминат през добре познатия вълнист участък. Ако работата върви със сегашните темпове, трасето няма да е готово скоро. Общо трябва да се ремонтират 52 км от магистралата, като досега са завършени само 18 км за близо половин година. До 1 юни остават около два месеца активно време за работа, което е крайно недостатъчно за целия ремонт.

В петък, точно преди изборите, бяха открити за движение 6 км от общо 16.5 км от магистрала "Тракия" между Чирпан и Стара Загора, които бяха изцяло затворени за движение преди два месеца. За пътуващите от София до Бургас тези завършени 6 км не водят до промяна - те пак биват отбивани от пътя по обходен маршрут. Останалите 10 км трябва да са готови около 20 април.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    m17 avatar :-|
    m17
    • - 3
    • + 2

    "Цените на ремонта пък са значително по-високи от предложените от частния сектор" е откровена лъжа - как пък разбрахте какви са предложенията на частния сектор" че да ги оцените дали са по-високи или по-ниски ?

    Нередност?
  • 2
    geordgeo avatar :-(
    geordgeo
    • - 1
    • + 7

    Може да е скъп ремонта, но пък е некачествен и най-хубавото му е, че след 2-3 години ще трябва отново да се ремонтира, ама тогава ще струва 500 млн. лева. К'во му плащаме, нали е държавна фирмата? Ще си ни скубят до дупка Борисовите строителни некадърници, които са директно за затвора...

    Нередност?
  • 3
    qvd50491823 avatar :-P
    Костадин Иванов

    Няма страшно, Трифонов сменя Борисов и магистралите се оправят до края на мандата.

    Нередност?
  • Наблюдател
    • + 4

    Хората въвели в екслоатация целия участък, трябва да бъдат съдени! На този участък си заминаха много хора, а имуществените вреди , нанесени по МПС-та са за милиони.

    Нередност?
Нов коментар