Провалът на тол системата: вместо 1.3 милиарда само 400 млн. лв. приходи
Приходите едва покриват издръжката, а за печалби и дума не може да става. Отделно заради забравени глоби са загубени 70 млн. лв.
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
"До края на тази година трябва да съберем още 185 млн. лв., за да достигнем нулата и да кажем, че тази система се самоиздържа, а пожелателният приход, който слушахме от предното правителство за 1.3 млрд. лв. на година, е доста далеч от тези данни." С това изречение служебният зам.-министър на регионалното развитие Захари Христов обобщи състоянието на работещата от 2019 г. тол система.
Днес по време на пресконференция на МРРБ реално за първи път официално бяха изнесени и данни, които да покажат колко пари са събрани след старта ѝ. Досега "Капитал" получаваше тези отчети по Закона за достъп до обществена информация и забеляза разминавания с изказванията на управляващите, но цялостната картина за управлението на системата и комисионите, които събират посредниците за сметка на държавата, оставаше скрита.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
еми то като дереш на голо, човек престава да пътува и да ти пада в капана
Цялата тази система , пари за източване ,кражби и рекет на пътуващите камиони , а парите даже не влизат в държавата ,а в частни фирми за фиктивна подръжка на фиктивна система ,която работи за да се перат един пари , по 40000 на програмист и какво точно програмира ,нищо .
Ако обявилия поръчката за системата беше написал на лесно достъпно място какво мисли да изисква от фирмата, беше дал време граждани несвързани с фирмата да се регистрират за наблюдатели, всеки да може да даде идеи как ще е защитен по-добре държавния интерес и да трябва с някакво мнозинство да гласуват преди да се обяви конкурса съм убеден, че нямаше да ги има тия проблеми. Колкото до приходите май много бързо забравихме протестите покрай определянето на цените и за кои пътища се гласува да събираме пари.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.