Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Удълбочаването на пристанище Варна: Широко затворени очи

Транспортният министър пак не даде обяснение как стотици милиони са преминали през две държавни структури без търг

Служебният министър Георги Тодоров даде незадоволителни отговори на депутатите
Служебният министър Георги Тодоров даде незадоволителни отговори на депутатите
Служебният министър Георги Тодоров даде незадоволителни отговори на депутатите    ©  Велко Ангелов
Служебният министър Георги Тодоров даде незадоволителни отговори на депутатите    ©  Велко Ангелов

"Транспортно строителство и възстановяване" (ТСВ) са си избрали подизпълнителите за удълбочаването на Варненското и Белославското езеро на база одитирани системи за управление на околната среда, както и на здравето и безопасността при работа.

Това е обяснението за договорени близо 400 млн. лв. държавни средства от държавната компания без търг и конкурс - към обединението "ЕС Билд" и стигайки до дълбачки на фирмата "Гидрострой", регистрирана в Калининград.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар