Новият брой:
Първият опит за ротационен кабинет в България

Тайният и опасен ремонт на един път

Отсечката Кърджали - Асеновград, която се поправя за 51 млн. лв., е илюстрация как се планират, възлагат и контролират пътните ремонти в България

Сигнализацията за ремонта на повечето места изглежда така
Сигнализацията за ремонта на повечето места изглежда така
Сигнализацията за ремонта на повечето места изглежда така    ©  Капитал
Сигнализацията за ремонта на повечето места изглежда така    ©  Капитал
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Не е необходимо да сте жител на Айтос, за да знаете, че българските пътища са адски опасни. Хората от черноморския град протестират срещу тежкотоварния трафик и пълното игнориране от страна на Агенция "Пътна инфраструктура" на всичките им дългогодишни искания, но потенциални такива скандали дебнат на много други места по чудото, наречено българска пътна мрежа.

Ако имате път през прохода Маказа например, когато се връщате от Гърция, и имате малшанса да решите да завиете по пътя Кърджали - Асеновград, внимавайте. Защото това, което се случва там, е добра илюстрация на всичко, което е сбъркано в пътните ремонти, поддръжка и планиране в България. От начина, по който е даден този ремонт, през цената му до начина, по който се изпълнява.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    western_ avatar :-|
    western_
    • + 6

    Айтос е колкото черноморски, толкова и адриатически град

    Нередност?
  • 2
    oggigeorgiev avatar :-|
    Огнян Георгиев
    • + 4

    До коментар [#] от "":

    Все пак принадлежащ към черноморската област Бургас, но приемам забележката, другият път ще го наречем югоизточен :)

    Нередност?
  • 3
    geordgeo avatar :-(
    geordgeo
    • + 4

    То т'ва със съобщението в статията е хубаво, ама не разбрах кой каква отговорност носи и кой ще бъде наказан за тази анархия? И това АПИ, което прави безотчетни и безкрайни ремонти с нашите пари, ДОКОГА ще съществува в досегашния си безполезн формат? Какви са тези закони, по които се правят поръчките и как така цените са наблъскани на случаен признак (ако мине номера), играенето с милиони трябва да се прекрати. Защото нито пътища имаме, нито парите са на лице, разбойници...

    Нередност?
  • 4
    xba1496037641523567 avatar :-|
    Наблюдател

    До колегата геордгео, отговорност не търси. Път по ,който не искаш да поемаш. Като гледам снимките ми прилича на обиколния път по време на ремонта на Магистрала "Тракия" , като заобиколиш през Димитровград, и си мислиш, че всичко е наред , точно на изхода на Димитровград посока Ст. Загора, разбираш , че пътя е затворен - отново за ремонт, и те чакат нови 40км обикаляне. Поздравления на всички. (поне обиколния път беше хубав) Като изключим разбирасе едни 1-2 км където ако влезеш в дупката там си оставаш.

    Нередност?
Нов коментар