Пловдив и железницата
Община Пловдив вече 30 години има планове за S-Bahn. Те обаче зависят от НКЖИ, а това е лошо
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Ако мислите, че Пловдив не може да мечтае, помислете пак. Градът под тепетата например има мечта за зелен градски транспорт още от 1892 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
5 коментара
Да направиш S-bahn на Пловдив и да не го пуснеш до Съединение, Граф Игнатиево , Стамболийски, Раковски и Асеновград, както и да няма нито едно трасе през центъра, е форма на висша глупост, достойна само за нашите пишман градоустройственици.
И нека да напомня че по ОУП от 2007 пак имаше S-bahn, но 15г. след него не е пипнато нищо по него.
Повдигнато жп трасе в рамките на град е било модерно последно преди около 50 години, от тогава насам се чудят как да се отърват от построените такива. Защото разрязва града на части и превръща в гета околните райони.
Отживелица. Ако ще се прави нещо, то в пределите на града да е под земята, а извън него да продължава като наземна.
Капитал, назначете си нов редактор! Златитрап е селото, не Злати трап.
Опитват се да направят от нищо нещо и се чудят защо резултатът е пак нищо. В рамките на града трябват нови подземни трасета, които извън града да излизат на повърхността. Със съществуващите линии нищо няма да стане. Просто не минават през важните места - център, университети, молове, паркове, големите училища, болници и т.н..
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.