Гроздан Караджов: Без инхаус процедури, нов Фонд за общините и три тунела
Строителният министър оповести общата визия на министерството си и постави основните приоритети за него и екипа му


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Край на инхаус процедурите, нов Фонд за регионално развитие и фокус върху най-бедните региони. Това са трите приоритета, които министърът на регионалното развитие Гроздан Караджов посочи в първата си пресконференция след поемането на поста.
Караджов, когото партията на Слави Трифонов ИТН предложи за едно от най-големите министерства, трябва да се справи с проблемни структури като АПИ и "Автомагистрали", ДНСК, а също и ВиК сектора. "Няма да се ползват инхаус процедурите, а инженерингът ще бъде сведен до минимум", обяви Караджов, с което зачеркна две от най-използваните от миналото управление процедури.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
"Ще се даде предимство на най-бедните региони - Родопи, Странджа-Сакар и Северозападен регион."
Югозападна България е не по-малко бедна от Северозападна, конкретно областите Благоевград и Кюстендил, но скандалното е, че никой нищо не споменава за нея. Още повече, че е ощетена и заради присъствието на София в Югозападния статистически район. Явно е въпрос на лоби ...
Тунелът под Петрохан е едно тежко безумие, което не знам кой локален плоскоземен патриот е пуснал в обращение, но не престават да го повтарят. Ще закопаем милиард лева в тунел и нови пътища и огромни средства за поддръжка за вечни времена, за да съкратим времето за пътуване между София и два 40-хилядни града като Видин и Монтана с 15 минути? Сериозно ли? Защото като част от международен коридор никой няма да го ползва, след като през Калотина и Сърбия разстоянието пак ще е по-късо.
До коментар [#2] от "xir53646682":
Намерението изобщо не е да се свързва населението на София с това от Видин/Монтана. Замисълът е да се проправят пътища, тунели и мостове в направление юг-север с двойно предназначение, по които американска бронетехника от пристанището Александруполис да може с трейлъри да се превозва бързо до US базите в Румъния.
Инфраструктурната активност и предвидените бюджетни средства за това беше стартирана с проекта Триморие, чиято цел е Изт.Европа да бъде директно оставена от ЕС като феод на САЩ.
А кога строителните дружества ще започнат да си изпълняват договорите за поддръжка? Договорите стигат до поддръжка на околната растителност и дори варосване на дърветата, а тези неща не се правят. Кой прибира икономисаните средства затова? Защо не се глобяват фирми за неизвършена дейност?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.