Гроздан Караджов: Без инхаус процедури, нов Фонд за общините и три тунела

Строителният министър оповести общата визия на министерството си и постави основните приоритети за него и екипа му

Вицепремиерът и министър на регионалното развитие Гроздан Караджов е изненадан, че тунелът под "Шипка" е проектиран само като двулентов път
Вицепремиерът и министър на регионалното развитие Гроздан Караджов е изненадан, че тунелът под "Шипка" е проектиран само като двулентов път
Вицепремиерът и министър на регионалното развитие Гроздан Караджов е изненадан, че тунелът под "Шипка" е проектиран само като двулентов път    ©  Цветелина Белутова
Вицепремиерът и министър на регионалното развитие Гроздан Караджов е изненадан, че тунелът под "Шипка" е проектиран само като двулентов път    ©  Цветелина Белутова

Край на инхаус процедурите, нов Фонд за регионално развитие и фокус върху най-бедните региони. Това са трите приоритета, които министърът на регионалното развитие Гроздан Караджов посочи в първата си пресконференция след поемането на поста.

Караджов, когото партията на Слави Трифонов ИТН предложи за едно от най-големите министерства, трябва да се справи с проблемни структури като АПИ и "Автомагистрали", ДНСК, а също и ВиК сектора. "Няма да се ползват инхаус процедурите, а инженерингът ще бъде сведен до минимум", обяви Караджов, с което зачеркна две от най-използваните от миналото управление процедури.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • xir53646682
    • + 4

    "Ще се даде предимство на най-бедните региони - Родопи, Странджа-Сакар и Северозападен регион."

    Югозападна България е не по-малко бедна от Северозападна, конкретно областите Благоевград и Кюстендил, но скандалното е, че никой нищо не споменава за нея. Още повече, че е ощетена и заради присъствието на София в Югозападния статистически район. Явно е въпрос на лоби ...

    Нередност?
  • xir53646682
    • - 2
    • + 4

    Тунелът под Петрохан е едно тежко безумие, което не знам кой локален плоскоземен патриот е пуснал в обращение, но не престават да го повтарят. Ще закопаем милиард лева в тунел и нови пътища и огромни средства за поддръжка за вечни времена, за да съкратим времето за пътуване между София и два 40-хилядни града като Видин и Монтана с 15 минути? Сериозно ли? Защото като част от международен коридор никой няма да го ползва, след като през Калотина и Сърбия разстоянието пак ще е по-късо.

    Нередност?
  • 3
    antipa avatar :-?
    D-r D
    • - 1
    • + 3

    До коментар [#2] от "xir53646682":

    Намерението изобщо не е да се свързва населението на София с това от Видин/Монтана. Замисълът е да се проправят пътища, тунели и мостове в направление юг-север с двойно предназначение, по които американска бронетехника от пристанището Александруполис да може с трейлъри да се превозва бързо до US базите в Румъния.

    Инфраструктурната активност и предвидените бюджетни средства за това беше стартирана с проекта Триморие, чиято цел е Изт.Европа да бъде директно оставена от ЕС като феод на САЩ.

    Нередност?
  • 4
    sfasaf avatar :-|
    sfasaf

    А кога строителните дружества ще започнат да си изпълняват договорите за поддръжка? Договорите стигат до поддръжка на околната растителност и дори варосване на дърветата, а тези неща не се правят. Кой прибира икономисаните средства затова? Защо не се глобяват фирми за неизвършена дейност?

    Нередност?
Нов коментар