Околовръстното на Пловдив отива при "Трейс", ако няма обжалване и те потвърдят офертата си
След две години АПИ най-накрая възложи поръчката за 41.4 млн. лв. Финансирането е заложено в бюджета на пътната агенция


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Пловдивското околовръстно шосе беше един от проектите, за които ГЕРБ - на централно и на местно ниво, твърдяха, че е от съществено значение. Все пак вторият по големина град в България все още няма завършен околовръстен път, а това е от съществено значение за транзитното преминаване на стотиците камиони дневно до автомагистрала "Тракия" и "Марица", без да се изливат върху и без това натоварената градска мрежа.
Основните дейности, които трябва да се случат по този път, са две. Първата е Югоизточният обход, който трябваше да свърже "Скобелева майка" с Асеновградско шосе и така да заобиколи Пловдив от изток. Този път е с приблизителна дължина 5 км и е предвиден като скоростен с две платна. Другата част е ремонтът на старото околовръстно, за който дейностите по 14 км трасе се очаква да продължат, по следващите 6 км участък между кръстовищата с Коматевско и Пазарджишко шосе.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.