🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Завръщането на пътния картел и някои изненади

Основните строителни групи в България отново ще поддържат пътищата през зимата срещу 280 млн. лв. и наддават за нови договори за ремонти за 2.4 милиарда

Договори могат бъдат сключени в началото на 2023 г., особено ако се сформира правителство, което е склонно да продължи старите практики
Договори могат бъдат сключени в началото на 2023 г., особено ако се сформира правителство, което е склонно да продължи старите практики
Договори могат бъдат сключени в началото на 2023 г., особено ако се сформира правителство, което е склонно да продължи старите практики    ©  Надежда Чипева
Договори могат бъдат сключени в началото на 2023 г., особено ако се сформира правителство, което е склонно да продължи старите практики    ©  Надежда Чипева
Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

Темата накратко
  • По поръчките за зимно поддържане вече има класирани кандидати.
  • Това са познатите строители с безотчетните договори, но има две изключения.
  • Големите поръчки за ремонт и поддръжка в следващите три години се обжалват.

Огромният проблем с българските пътища се усеща по много начини. В битов план - когато например научите за поредната катастрофа или пътувате където и да е из страната. В политически - именно пътищата са една от причините за разпада на четворната коалиция, след като през юни ИТН и "Продължаваме промяната" се сблъскаха челно по въпроса трябва ли да се плащат пари по договорите с пътните строители. Но най-вече се усеща като изтичане на средства, без да се виждат резултати.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    scuby avatar :-(
    scuby
    • - 6
    • + 2

    Добра новина, да се връщат колкото може по-бързо и да се възстанови всичко спрало последните 2 години. Тези измамници от така наречената промяна излъгаха полезните идиоти, че ще строят пътища и мостове, а първото нещо което направиха е да вземат 700 милиона заделени за магистрала Хемус с което осъдиха най-бедната област в държавата на по-голяма бедност след рекордната инфлацията, която докараха с некадърността си. Да не говорим за провала в плана за възстановяване с който лишиха бизнеса от свежи пари, да не говорим за корупционите сделки в енергетиката, завишените цени на бензина и дизела, миграционната криза, 2-3 пъти по-голямата инфлация от средната в ЕС, масовото разпростарнение на дрога и жертвите по пътищата последната година, изпуснатата престъпност, които данни все още се прикриват и т.н. Но най-големият парадокс е как младите полезни идиоти подкрепят доказаните измамници Киро и Асан, а последните вкараха държавата в дългова спирала от която няма да има излизане следващите години и осъдиха точно тези млади полезни идиоти да плащат цял живот лихви и дългове!

    Нередност?
  • 2
    stamenbelchev avatar :-?
    Стамен Белчев

    Няма ли грешка в графиката с областите? В статията пише:"... а за Русе отново се е класирала "Пътинженеринг" на Иванов", а в графиката е отбелязано Хидрострой.

    Нередност?
Нов коментар