Новият брой: Накъде след вота
Close

Какво се случва с германската автоиндустрия

Преходът от двигатели с вътрешно горене към електромобили ще струва работни места

За да могат да продават толкова електромобили, колкото си представят във "Фолксваген", ще трябва да разчитат и на помощ от държавата.
За да могат да продават толкова електромобили, колкото си представят във "Фолксваген", ще трябва да разчитат и на помощ от държавата.
За да могат да продават толкова електромобили, колкото си представят във "Фолксваген", ще трябва да разчитат и на помощ от държавата.    ©  Kai Pfaffenbach
За да могат да продават толкова електромобили, колкото си представят във "Фолксваген", ще трябва да разчитат и на помощ от държавата.    ©  Kai Pfaffenbach

Щефан Брацел, автомобилен експерт, в интервю за "Дойче веле"


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ajsayder avatar :-|
    sim4o
    • - 3

    Нищо и няма на германската автоиндустрия!

    Нередност?
  • 2
    kratun.ko avatar :-|
    kratun.ko
    • + 6

    Германската индустрия изживява същото, което се случи на Нокия. Самодоволни от успеха си, спряха да дават пари за разработки, зер акционерите трябва да лапат. Преди няколко години гръмна скандал за картелно споразумение между Даймлер, ФВ и БМВ за това да се уеднаквят новостите и екстрите в новите модели. Сега, когато се стигна до там една Тесла да продава в Щатите повече от Мерцедес, ФВ решиха да изсипят над един милиард евро в разработка на електрически автомобили, забележете, не в името на прогреса, а за да "убият" Тесла.

    Нередност?
  • 3
    lji25617358 avatar :-|
    simChо

    До коментар [#2] от "kratun.ko":

    Глупости пълни ..

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал