Нарастват усилията за модернизиране на преподаването по икономика
Надеждата е, че това ще помогне за разнообразяването на професията
Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Икономистите са запалени фенове на динамиката, но в преподаването на икономика има твърде малко следи от нея. Проучване сред американски преподаватели от миналата година установи, че техните методи, които разчитат на лекции и четене на учебници, почти не са се променили за последните 25 години. Самите учебници понякога изостават от практиката в икономиката.
Изследване на Джейн Ириг от Federal Reserve Board и Скот Вола от Federal Reserve Bank of St Louis установи, че поне три от шест водещи учебника, издадени от началото на 2020 г. насам, представят погрешно паричната политика. В учебниците се твърди, че Федералният резерв на САЩ определя краткосрочни лихвени проценти, като купува и продава ценни книжа. Но вместо това от 2008 г. насам централната банка е променила процента, който плаща върху банковите резерви.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.