О, братко, къде си

Зара не е продукт, за да кажа "купете Зара" или "гласувайте за Зара"... Помните ли тази реплика? Ако сте гледали Big Brother, сигурно ще си спомните и кога беше изречена тя. Денят бе 17 януари, а мястото - изповедалнята в къщата на Big Brother. Това стана във вечерта на големия финал - минути преди да бъде определен победителят в първото българско риалити шоу. Макар да не съм голям фен на предаването, признавам си, че тези думи ме спечелиха за каузата. Вероятно те са подтикнали и много други от онези два милиона зрители, които са гледали развръзката на най-гледаното тв шоу, да изпратят SMS-и в полза на Зара.

Спомних си за тези думи наскоро, когато видях в денонощния магазин до нас вафла Big Brother, а от лъскавия станиол ме гледаше Зара. Купих си една да я пробвам. Просто това си беше една обикновена шоколадова вафла. Дори и цената и беше като на останалите вафли - 35 стотинки. И изведнъж разбрах какво се беше случило. Зара ВЕЧЕ се беше превърнала в телевизионен продукт. От тези, които се появяват по модни ревюта, карат джипове с рекламна цел, позират за корици на списания и продават стоки, които всеки може да си купи от денонощния магазин.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал