Backstage*

Мащабните музикални събития са рисков бизнес, от който се печели трудно и бавно

Близо 60 хил. човека, средно по 100 лв. на билет - 6 млн. лв. Сметката се прави лесно и звучи мнооого привлекателно. Изглежда, че организаторите на миналогодишния концерт на AC/DC са спечелили добри пари.

Подобни бързи (и доста бакалски) сметки направиха бизнеса с концерти и фестивали да изглежда вкусен за мнозина. В момента се случват значително повече събития, а радиостанциите канят меломаните къде ли не - в Бургас, в Разлог, в Созопол... Има повече от една причина за струпването на толкова фестивали точно сега. След като през изминалите две години в България се случиха някои исторически до момента концерти, много хора видяха нова ниша. Инвестициите тази година скочиха многократно. Така от една страна, има голям музикален ентусиазъм сред организаторите, а не по-малко е и желанието им да спечелят пари.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    wall_e avatar :-|
    WALL-E
    • + 5

    Безумно от икономическа гледна точка е да се включваш в който и да било бизнес, като се надяваш на успех единствено увеличавайки предлагането, при това с пъти... При ограничено или намалено търсене...

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал