Всеки ден по една дяволия да е от мен
Родители, деца и образователни предприемачи в страната създават среда, която експериментира с нови подходи в ученето


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Те са заети шестгодишни хора. Вечер, когато разказват на плюшените си мечета и кучета за деня си, пътят им тръгва от дома и минава през детската градина, после през уроците по плуване, ски или пиано, а в зависимост кой ден от седмицата е може да се отбият на занимания по английски език или забавна математика. През почивните дни можеш да им завидиш за богатата им културна програма. В събота са на архитектурна работилница, в неделя на концерт или куклен театър, а следващият уикенд ще посетят кулинарни курсове за деца или ще покоряват Черни връх с родителите си.
Преди да тръгнат на училище, сигурно ще могат да четат, пишат, смятат, да планират времето и ресурсите си, да си поръчват сандвичи и мляко с какао на поне един чужд език и да вдигат веждите на дядо си с познанията си за Слънчевата система или живота на мравките.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
По скоро рекламна статия.
"В отговор на търсенията за образователни алтернативи възникват различни бизнеси"
Това не е в отговор на търсенията,а в отговор на липсата на смисъл в дейността в училище.
Никой от тези наперени родители не се оказва достатъчно грамотен да постави правилно въпроса в училищата. И точно заради този вид допълнително преподаване (а не прекарване с децата, както пише в материала) в обикновените училища стават издевателства над по-слабите ученици (имам предвид не физически).
Понеже те не могат да преодолеят трудностите, а и не е необходимо(!) да правят подвизи на тази възраст с "търсене" на частни уроци, то отделни родители на "успелите" започват да издевателстват на родителски срещи, че несправящите се като техните пречат на техните, че не се ноправдават частните им уроци, учители се оплават открито и директно с имена, и настъпва хаос и ад в училище.
Решение не е да платиш пак, да "търсиш" курсове. То работи, но кратко - до емиграцията а детето ти в чужбина.
Отличникът станал директор няма да поправи обучението по англисйки в училище, ако самият той като дете го е научил на курсове! Той не знае как!
Той ще пусне частниците в училището. Ще организира ПЛАТЕНИ курсове, както се и случва.
Решението е другаде. И тази статия не е в неговата посока.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.