Елън Майер: Знанието може да се наизусти, но не и разбирането
Един от най-значимите експерти в сферата на технологиите в образованието разказва какво е необходимо за успешна учебна среда


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Д-р Елън Майер е директор и съосновател на Центъра за технологии и училищна промяна, както и преподавател в факултета по математика, природни науки и технологии към педагогическия факултет на Колумбийския университет в Ню Йорк, САЩ. През последните десет години заедно с колеги прилага подхода за интегриране на технологии в образованието. Елън Майер има докторска степен по "Лидерство и организация" от Педагогическия колеж в Колумбийския университет и магистърска по "Образователна администрация" към университета в Минесота.
През последните шест години чрез програмата, по която работи в България заедно с фондация "Америка за България", са обучени учители и университетски преподаватели като част от опита да се промени начинът на преподаване. Досега в проекта бяха включвани учители от различни места в страната, за да се покрият повече региони. Сега подходът е друг - избира се училище, в което да се обучат четирима-петима преподаватели, за да се оформи т.нар. първоначално мнозинство.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Госпожа, когато много се зубри почва да се разбира. Е малко късничко но е с дълбочина.
До коментар [#1] от "
xali
":
Личи Ви по повечето коментари и публикувани неща, че сте наблегнали повече на зубренето.
Даже и правописа и пунктуацията не сте усвоили. "Дълбочината" Ви е доста плитка!
А как точно да обясня на сина си, какво да пише в писмо до чуждестранно другарче за прекрасната ни родина? За утре е.
Започва се от възрастните, от нас. Децата попиват като гъби от нашия пример. Другото е лицемерие.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.