Народът срещу Facebook

15% от американците във Facebook не харесват социалната мрежа

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Трудно е да обичаш Facebook, но е още по-трудно да си представим живота без него. В големия интернет социален експеримент на Марк Зукърбърг всеки ден активно участват над два милиарда души. Но 2018 г. изглежда като първата, в която обещаваното приказно и печелившо бъдеще на компанията се преплита с падащата й репутация.

Според проучване на The Verge, макар и толкова много хора да са в социалната мрежа, потребителите я харесват все по-малко. Около 15% от хората във Facebook в Америка миналата година директно заявяват, че не харесват сайта. 10% смятат, че той има отрицателно влияние върху обществото. Facebook и Twitter са двете най-нехаресвани компании сред шестте гиганта на интернет - Apple, Microsoft, Google и Amazon. Причината е, че Facebook има проблем с доверието на потребителите си. Клиентите на Amazon вярват на уебмагазина колкото на собствената си банка, а хората, които се въздържат от регистрация във Facebook посочват като причина именно това, че не вярват на социалната мрежа.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал