Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Трудно е да обичаш Facebook, но е още по-трудно да си представим живота без него. В големия интернет социален експеримент на Марк Зукърбърг всеки ден активно участват над два милиарда души. Но 2018 г. изглежда като първата, в която обещаваното приказно и печелившо бъдеще на компанията се преплита с падащата й репутация.
Според проучване на The Verge, макар и толкова много хора да са в социалната мрежа, потребителите я харесват все по-малко. Около 15% от хората във Facebook в Америка миналата година директно заявяват, че не харесват сайта. 10% смятат, че той има отрицателно влияние върху обществото. Facebook и Twitter са двете най-нехаресвани компании сред шестте гиганта на интернет - Apple, Microsoft, Google и Amazon. Причината е, че Facebook има проблем с доверието на потребителите си. Клиентите на Amazon вярват на уебмагазина колкото на собствената си банка, а хората, които се въздържат от регистрация във Facebook посочват като причина именно това, че не вярват на социалната мрежа.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.