Топ обявите за работа на Karieri.bg
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Pixabay.com

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

1976 прочитания

Pixabay.com

© Pixabay.com


Рекламната индустрия в България - бранш, в който искат да работят стотици, но в същото време свободните места се броят на пръстите на едната ви ръка. Все пак има и добра новина за студентите, които учат "Реклама", а именно, че въпреки малкото позиции се усеща голям недостиг на качествени кадри.

Ако знаете функциите на една рекламна агенция, знаете кой какво прави и горе-долу имате идея какво се очаква от вас, имате добри основни умения за съответната позиция - copywriter, designer, digital, account и т.н., мотивирани сте и търсите как да вдигне нивото на вашите знания постоянно, то не бива да се отчайвате.

Все пак трябва да разберете едно - шансът да започнете директно работа, без да сте правили стаж преди това, е нищожен, така че се примирете с тази идея. Междувременно, ето няколко съвета за търсенето на стаж или работа в сферата:

Искате да работите в творческа индустрия? Покажете, че ставате за творческа индустрия. Измислете нещо креативно, с което да докажете, че имате концептуално или медийно мислене или че просто сте адски оригинални. Направете така, че инструментът, с който искате да привлечете вниманието, подкрепя качеството, което най-ясно аргументира защо трябва да ви вземат.

При толкова малка индустрия контактите са предимство. Така че ако имате кой да ви препоръча, толкова по-добре. Ако нямате - запознайте се, не е страшно. Ако нямате профил в LinkedIn, то е време да си направите, защото там може да откриете всички хора от бранша. Именно в сайта на Karieri.bg може да намерите всякакви съвети как да "построите" своя профил там, за да привлечете внимание.

Направете си портфолио. Това не важи само за рекламната индустрия, това важи за всички творчески сфери. Ако се доберете да отидете на интервю, ще може да покажете нагледно какво можете. CV-то говори много, мотивационното писмо също, но портфолиото казва всичко.

Изводът - ако наистина искате да се занимавате с реклама, намерете начин да го покажете и да се отличите от останалите. Ако пък не успеете, пробвайте пак!

Междувременно разгледайте актуалните обяви за работа, сред които може да намерите подходяща за вас позиция:

KPMG търси:

Economedia търси:

Intern in advertising and commercial department

Монтюпе търси:

PLC Engineer

PHOENIX Pharma търси:

Head of Legal Department

Български хелзинкски комитет търси:

Консултант по комуникации и събития за БОЛД

Atendia търси:

Design Production Manager

British Council in Bulgaria търси:

Customer Service Assistant


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK