С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
29 ное 2019, 10:17, 1223 прочитания

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Рекламната индустрия в България - бранш, в който искат да работят стотици, но в същото време свободните места се броят на пръстите на едната ви ръка. Все пак има и добра новина за студентите, които учат "Реклама", а именно, че въпреки малкото позиции се усеща голям недостиг на качествени кадри.

Ако знаете функциите на една рекламна агенция, знаете кой какво прави и горе-долу имате идея какво се очаква от вас, имате добри основни умения за съответната позиция - copywriter, designer, digital, account и т.н., мотивирани сте и търсите как да вдигне нивото на вашите знания постоянно, то не бива да се отчайвате.


Все пак трябва да разберете едно - шансът да започнете директно работа, без да сте правили стаж преди това, е нищожен, така че се примирете с тази идея. Междувременно, ето няколко съвета за търсенето на стаж или работа в сферата:

Искате да работите в творческа индустрия? Покажете, че ставате за творческа индустрия. Измислете нещо креативно, с което да докажете, че имате концептуално или медийно мислене или че просто сте адски оригинални. Направете така, че инструментът, с който искате да привлечете вниманието, подкрепя качеството, което най-ясно аргументира защо трябва да ви вземат.

При толкова малка индустрия контактите са предимство. Така че ако имате кой да ви препоръча, толкова по-добре. Ако нямате - запознайте се, не е страшно. Ако нямате профил в LinkedIn, то е време да си направите, защото там може да откриете всички хора от бранша. Именно в сайта на Karieri.bg може да намерите всякакви съвети как да "построите" своя профил там, за да привлечете внимание.



Направете си портфолио. Това не важи само за рекламната индустрия, това важи за всички творчески сфери. Ако се доберете да отидете на интервю, ще може да покажете нагледно какво можете. CV-то говори много, мотивационното писмо също, но портфолиото казва всичко.

Изводът - ако наистина искате да се занимавате с реклама, намерете начин да го покажете и да се отличите от останалите. Ако пък не успеете, пробвайте пак!

Междувременно разгледайте актуалните обяви за работа, сред които може да намерите подходяща за вас позиция:

KPMG търси:
Tax Advisors

U.S. EMBASSY SOFIA търси:
Voucher Examiner (Accounts Payable Assistant) - temporary replacement

Cargill търси:
Trade Finance Assistant
Continuous Improvement Specialist
Advanced Accountant Analyst
Settlement Supervisor - Trade & Capital Markets
Finance SAP Super User

Economedia търси:
Intern in advertising and commercial department

Монтюпе търси:
PLC Engineer

PHOENIX Pharma търси:
Head of Legal Department

Български хелзинкски комитет търси:
Консултант по комуникации и събития за БОЛД

Atendia търси:
Design Production Manager

British Council in Bulgaria търси:
Customer Service Assistant

Капитал #48

Текстът е част от брой 48 на седмичния Капитал (29 ноември - 5 декември). В броя ще прочетете още:

След срещата Борисов - Тръмп: Винаги с Америка, винаги с Русия
Има ли спасение за "Топлофикация София"
АПИ: Абонамент за 1 млрд. лв.

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Топ обявите за работа на Karieri.bg Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

13 дек 2019, 401 прочитания

Трудните книжки 7 Трудните книжки

Министерството на труда предлага подмяна на сегашните трудови книжки с нови, без да може да обясни защо не ги цифровизира

6 дек 2019, 15459 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Пазар на труда" Затваряне
Шведското изключение

След влизането на групата AQ преди пет години оборотът на "АК Пластроник" е нараснал три пъти

Още от Капитал
Бъдещият софийски жк "Галакси"

Срещу необявена цена "Галакси инвестмънт груп" стана собственик на най-големия парцел за строителство в рамките на София

Uber вече не е готин

Лондон удари силно Uber и вече има нови, по-евтини приложения за споделени пътувания

Язовир "Черна дупка"

Пресъхването на язовир "Студена" заплаши Перник с пълно безводие до края на годината и разкри огромните пропуски при управлението на водите в България

Трудните книжки

Министерството на труда предлага подмяна на сегашните трудови книжки с нови, без да може да обясни защо не ги цифровизира

Не без сестра ми

Режисьорката Светла Цоцоркова за втория си пълнометражен филм "Сестра", който трупа награди преди българската премиера

Пича с фотоапарата

Фотографският проект на актьора Джеф Бриджис

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10