Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
29 ное 2019, 10:17, 1812 прочитания

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Рекламната индустрия в България - бранш, в който искат да работят стотици, но в същото време свободните места се броят на пръстите на едната ви ръка. Все пак има и добра новина за студентите, които учат "Реклама", а именно, че въпреки малкото позиции се усеща голям недостиг на качествени кадри.

Ако знаете функциите на една рекламна агенция, знаете кой какво прави и горе-долу имате идея какво се очаква от вас, имате добри основни умения за съответната позиция - copywriter, designer, digital, account и т.н., мотивирани сте и търсите как да вдигне нивото на вашите знания постоянно, то не бива да се отчайвате.


Все пак трябва да разберете едно - шансът да започнете директно работа, без да сте правили стаж преди това, е нищожен, така че се примирете с тази идея. Междувременно, ето няколко съвета за търсенето на стаж или работа в сферата:

Искате да работите в творческа индустрия? Покажете, че ставате за творческа индустрия. Измислете нещо креативно, с което да докажете, че имате концептуално или медийно мислене или че просто сте адски оригинални. Направете така, че инструментът, с който искате да привлечете вниманието, подкрепя качеството, което най-ясно аргументира защо трябва да ви вземат.

При толкова малка индустрия контактите са предимство. Така че ако имате кой да ви препоръча, толкова по-добре. Ако нямате - запознайте се, не е страшно. Ако нямате профил в LinkedIn, то е време да си направите, защото там може да откриете всички хора от бранша. Именно в сайта на Karieri.bg може да намерите всякакви съвети как да "построите" своя профил там, за да привлечете внимание.



Направете си портфолио. Това не важи само за рекламната индустрия, това важи за всички творчески сфери. Ако се доберете да отидете на интервю, ще може да покажете нагледно какво можете. CV-то говори много, мотивационното писмо също, но портфолиото казва всичко.

Изводът - ако наистина искате да се занимавате с реклама, намерете начин да го покажете и да се отличите от останалите. Ако пък не успеете, пробвайте пак!

Междувременно разгледайте актуалните обяви за работа, сред които може да намерите подходяща за вас позиция:

KPMG търси:
Tax Advisors

U.S. EMBASSY SOFIA търси:
Voucher Examiner (Accounts Payable Assistant) - temporary replacement

Cargill търси:
Trade Finance Assistant
Continuous Improvement Specialist
Advanced Accountant Analyst
Settlement Supervisor - Trade & Capital Markets
Finance SAP Super User

Economedia търси:
Intern in advertising and commercial department

Монтюпе търси:
PLC Engineer

PHOENIX Pharma търси:
Head of Legal Department

Български хелзинкски комитет търси:
Консултант по комуникации и събития за БОЛД

Atendia търси:
Design Production Manager

British Council in Bulgaria търси:
Customer Service Assistant

Капитал #48

Текстът е част от брой 48 на седмичния Капитал (29 ноември - 5 декември). В броя ще прочетете още:

След срещата Борисов - Тръмп: Винаги с Америка, винаги с Русия
Има ли спасение за "Топлофикация София"
АПИ: Абонамент за 1 млрд. лв.

Прочетете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

АИКБ: Само компании, които не са в дълбока криза, могат да приложат схемата 23/77 5 АИКБ: Само компании, които не са в дълбока криза, могат да приложат схемата 23/77

Законът за извънредното положение трябва да бъде променен, за да помогне на повече хора в рамките на ресурса от 1 млрд. лв.

31 мар 2020, 3192 прочитания

За седмица 7235 българи са останали без работа заради COVID-19 3 За седмица 7235 българи са останали без работа заради COVID-19

Спрямо същия период на февруари броят на регистрираните безрботни нараства със 7.2%

31 мар 2020, 2091 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Пазар на труда" Затваряне
Шведското изключение

След влизането на групата AQ преди пет години оборотът на "АК Пластроник" е нараснал три пъти

Още от Капитал
Какво правят другите държави за бизнеса

Какви мерки са предприели правителствата на Гърция, Румъния, Северна Македония и Унгария, за да се справят с икономическото въздействие от разпространението на коронавируса

Съвети при борсова зараза

"Капитал" разговаря с мениджърите на няколко от най-големите управляващи дружества в България

Ричард Грийвсън: Дълбока рецесия е най-вероятният сценарий за региона

Заместник-председателят на Виенския институт за международни икономически изследвания wiiw пред "Капитал"

Проф. д-р Коста Костов: Колкото повече знаем за заразата, толкова по-добре ще се справим с нея

Ръководителят на Медицинския експертен съвет към Министерския съвет пред "Капитал"

Шоу по време на пандемия

Как културата и шоубизнесът се променят насред постоянните трусове

Голямото гледане 2

Отлични адаптации, талантлива актьорска игра, увлекателни сюжети и великолепно чувство за хумор – някои от сериалите, които си струва да изгледате (ако сте пропуснали)

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10