Професия: Дигитален маркетинг
За професията разказва Ина Тончева, съосновател на The Indigitals и трейнър в "Телерик академия"


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Визитка
Ина Тончева е съосновател на консултантската агенция за дигитален маркетинг The Indigitals и трейнър във водещата образователна организация "Телерик академия". Има над 13 години опит в областта на дигиталния маркетинг, предимно в компании от технологичния сектор като Chaos Group, Progress и Telerik. Преди основаването на The Indigitals Ина заема ръководни маркетинг позиции, свързани със създаването и управлението на дигитално съдържание и кампании, продуктово позициониране и холистични маркетинг стратегии. Завършила е "Бизнес администрация" в Американския университет в България.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.