Професия: Дигитален маркетинг

За професията разказва Ина Тончева, съосновател на The Indigitals и трейнър в "Телерик академия"

Ина Тончева, съосновател на The Indigitals и трейнър в "Телерик академия" с дългогодишен маркетинг опит в компании като Chaos Group, Progress и Telerik
Ина Тончева, съосновател на The Indigitals и трейнър в "Телерик академия" с дългогодишен маркетинг опит в компании като Chaos Group, Progress и Telerik    ©  Личен архив
Ина Тончева, съосновател на The Indigitals и трейнър в "Телерик академия" с дългогодишен маркетинг опит в компании като Chaos Group, Progress и Telerik
Ина Тончева, съосновател на The Indigitals и трейнър в "Телерик академия" с дългогодишен маркетинг опит в компании като Chaos Group, Progress и Telerik    ©  Личен архив

Визитка

Ина Тончева е съосновател на консултантската агенция за дигитален маркетинг The Indigitals и трейнър във водещата образователна организация "Телерик академия". Има над 13 години опит в областта на дигиталния маркетинг, предимно в компании от технологичния сектор като Chaos Group, Progress и Telerik. Преди основаването на The Indigitals Ина заема ръководни маркетинг позиции, свързани със създаването и управлението на дигитално съдържание и кампании, продуктово позициониране и холистични маркетинг стратегии. Завършила е "Бизнес администрация" в Американския университет в България.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се