Професия: Дигитален маркетинг
За професията разказва Ина Тончева, съосновател на The Indigitals и трейнър в "Телерик академия"


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Визитка
Ина Тончева е съосновател на консултантската агенция за дигитален маркетинг The Indigitals и трейнър във водещата образователна организация "Телерик академия". Има над 13 години опит в областта на дигиталния маркетинг, предимно в компании от технологичния сектор като Chaos Group, Progress и Telerik. Преди основаването на The Indigitals Ина заема ръководни маркетинг позиции, свързани със създаването и управлението на дигитално съдържание и кампании, продуктово позициониране и холистични маркетинг стратегии. Завършила е "Бизнес администрация" в Американския университет в България.Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.