Как яко се седя вкъщи

Google събра информация как хората по света променят навиците си на придвижване от началото на пандемията

   ©  Велко Ангелов
Темата накратко
  • Google и Facebook направиха публични данни за мобилността на хората по време на пандемията.
  • Според тях 35% от българите са си останали вкъщи в първите седмици на извънредното положение през март.
  • По време на пълния локдаун в Банско около 80% от хората не са ходили на работа.

Пандемията беше първата възможност да видим какво точно и колко знаят Google и Facebook за нас. Причината е, че самите технологични гиганти решиха да споделят данни за това как са се движили хората през последните шест месеца, а в докладите на двете компании могат да се намерят и интересни факти за България.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • losd
    • - 2
    • + 1

    Уважеми журналисти и редактори,
    В опита си да бъдете модерни, е доста вероятно да бъдете неразбрани.
    Моля, използвайте български думи, а не изписани на български език английски такива - "локдаун". Ако толкова Ви харесват английските дими, направо пишете статиите на английски език.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал