Лидерство по време на криза: мисията възможна
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Лидерство по време на криза: мисията възможна

Лидерство по време на криза: мисията възможна

Конференцията HR & Leadership Forum 2020: Leadership in times of crisis ще се проведе изцяло онлайн

6655 прочитания

© Капитал


Неизвестното както в личен, така и в професионален план изисква от нас да откриваме нови начини за справяне с променящия се свят. Как да спазваме противоепидемичните мерки и същевременно да работим по най-ефективния начин или как да инвестираме в условия, при които почти е невъзможно да се правят адекватни прогнози.

Новият коронавирус ни хвана неподготвени и определено сценарият за финансова плюс здравна криза е безпрецедентно предизвикателство. Първата вълна отмина и в момента се борим с настъпващата втора и ефектите от нея, но както знаем - всяко нещо си има начало и край. Поуките, които извличаме от кризата, са ценни. Те дават предпоставка за подготвянето на нови бизнес стратегии и безспорно обърнаха погледа към един забравен фактор - безопасността и психическото здраве на хората както в човешки, така и в бизнес план.

Лекторите на тазгодишната онлайн HR конференция ще се включат от различни точки на света и България. Някои ще споделят съвети за това как се изграждат здрави връзки със служителите и как се управлява балансът между тяхното благосъстояние и производителността на бизнеса. Други ще фокусират погледа си върху важността на работодателската марка по време на криза и начините за създаване на успешна бизнес стратегия след пандемията.

HR & Leadership Forum 2020: Leadership in times of crisis е събитие на "Капитал" и "Кариери", което ще се проведе на 25 ноември. Онлайн зрителите ще имат достъп до дигитална "чанта" с ексклузивно съдържание от лекторите и спонсорите, както и до нетуъркинг инструменти. Билетите са в продажба тук.

Д-р Куй Нгуен Хюи,

професор по бизнес стратегии в INSEAD

Той преподава в организацията от 1998 г. Организацията е едно от водещите и най-големите бизнес училища в света, с локации в Европа, Азия и Северна Америка. Бизнес образованието и научните изследвания на INSEAD обхващат целия свят. Повече от 11 000 мениджъри участват в програмите за обучение на ръководители всяка година. Д-р Хюи е известен като пионер в света, свързващ социално-емоционалните фактори с изпълнението на стратегическите промени и организационните иновации. Изследванията на д-р Хюи за стратегически промени и изпълнение на стратегии и организационни иновации са спечелили десет международни награди и са публикувани в престижни научни и практически списания. На форума той ще проведе мастърклас за висш мениджмънт и директори на тема "Бизнес стратегии по време на криза".

Д-р Дейвид Батман,

член на борда на научните съветници в института Virgin Pulse

Той е лекар с 47 години опит и консултант по трудова медицина от над 30 години. Прекарва 20 години от професионалния си живот като ръководител на отдел "Здраве на работното място, безопасност и благосъстояние на служителите" в Nestle във Великобритания и Ирландия и има интереси в областта на психичното здраве на работното място, оценката на риска, рехабилитацията и релокацията на служителите. На форума той ще даде съвети за управлението на баланса между благосъстоянието на служителите и производителността на бизнеса.
Анелия Димова,

ръководител "Човешки ресурси" за Югоизточна Европа в "Аурубис България АД"


Анелия Димова е Ръководител "Човешки ресурси" в "Аурубис България" АД - най-големият производител на катодна мед в Европа и част от Групата Аурубис, с производствени операции в Средногорието. Анелия е с 20 годишен опит на ръководни позиции в областта на управление на хора в големи международни компании - "Рока България" АД, БТК, "Солвей Соди".

Анна Габровска,

мениджър "Култура и човешки капитал" във "Филип Морис България"

Присъединява се към компанията през 2019 г. след 18 години опит в областта на човешките ресурси в големи международни компании като "Кока-Кола ХБК България" и "Делойт България". Габровска ръководи отдела, който отговаря за грижата за служителите и вътрешната трансформация в компанията в изпълнение на визията на "Филип Морис интернешънъл" за изграждане към бъдеще без дим. На форума тя ще участва в дискусионния панел на тема "Стратегии за изграждане на силна работодателска марка по време на криза".

Филип Руве,

изпълнителен директор на "Модис България"

Той е и директор на отдела за доставка и решения. Има близо 25 години опит на международно ниво с фокус върху бизнес развитието, оперативния мениджмънт и бизнес трансформацията. На форума той ще участва в дискусионния панел "Лидерство по време на криза".

Милена Драгийска,

главен изпълнителен директор на "Лидл България"

Тя управлява веригата в страната още от стъпването й на пазара през 2007 г. Започва кариерата си в Lidl Германия през 2002 г. като регионален мениджър продажби за регионите на Щутгарт и Карлсруе, след което продължава професионалното си развитие в централата, където отговаря за различни международни проекти на Lidl International. Член е на управителния съвет на Германо-Българската индустриално-търговска камара. На форума тя ще участва в дискусионния панел "Лидерство по време на криза".

Денис Бродски,

мениджър "Човешки ресурси" в TBI Bank

Денис се присъединява към TBI Bank през 2020 г. след 20-годишен опит в човешките ресурси. Той е фокусиран върху извеждането на управлението на хората на TBI Bank на следващото ниво чрез укрепване на предприемаческия дух в организацията и подхранване на работна среда за най-добрите български и румънски таланти. На форума той ще коментира темата "Предизвикателство пред лидериството: как дистанционната работа ускори управленската трансформация"

Елина Желева,

изпълнителен директор и управляващ партньор в Лончлабс

Лончлабс е международно студио за бизнес редизайн с офиси в София, Берлин, Базел и Бангалор. Елина е работила по мащабни проекти, свързани с иновации и редизайн на клиентското преживяване с компании като РайфайзенБанк, Теленор и Аксенчър. Завършила е водещите институти по дизайн мислене към Станфордския университет и е евангелист за въвеждането на методологията в България и региона. На форума тя ще участва в разговор за бизнес редизайн и гъвкавост в организациите.

Рада Йосифова,

началник отдел "Човешки ресурси" в "Райфайзенбанк България"

Основните й отговорности са свързани със стратегическото управление на хората в организацията. Рада притежава повече от 10 години управленски опит в сферата на човешките ресурси, придобит предимно в компании от финансовия сектор - финансов одит и консултиране (PwC), застраховане (Булстрад - Виена иншурънс груп), банки. На форума тя ще участва в дискусионния панел "Изграждане на добро служителско преживяване по време на Covid-19".

Димитър Георгиев,

трейнинг мениджър в ITCE и съосновател в SkillsAssembly

Димитър е консултант по дизайн и образователни програми и академии, организационни upskilling & reskilling инициативи за дигиталната епоха. На форума той ще даде повече яснота за начините за преквалифициране и повишаване на лидерските умения.
Ева Проданова,

мениджър в Uber


Ева поставя акцент върху изучаването на това как компаниите могат да развиват и да се ориентират в културата, която ги превръща в успешни структури, като същевременно изграждат вътрешни общности от служители. На форума тя ще участва в дискусионния панел "Изграждане на добро служителско преживяване по време на Covid-19".

Лилия Димитрова,

HR Мениджър в "Карготек България"

Лилия е част от лидерския екип на центъра за споделени услуги на Cargotec - Cargotec Business Services. Като член на лидерския екип на центъра, тя участва в изготвянето на политики за развитие на служителите и организационни въпроси, свързани не само с България, но и с офисите на центъра в САЩ, Сингапур и Полша. На форума тя ще участва в дискусионния панел "Изграждане на добро служителско преживяване по време на Covid-19".

Николай Събев,

основател и изпълнителен директор на "Еконт"

Николай избира транспорта като своя професия още в ранните си години и постъпва да учи "Експлоатация на флота и пристанищата" във Военноморското училище "Н.Й.Вапцаров" - Варна. Няколко години след това, придобива и втора, икономическа специалност в УНСС, в София. Започва кариерата си в БРП - Русе, където работи в периода 1983 - 1993 г. Там заема позиции като помощник капитан, инструктор повишаване квалификацията, съветник по международните въпроси и ръководител направление "Маркетинг". През 1993 г. напуска БРП Русе и основава Еконт. На форума ще участва в дискусионния панел "Лидерство по време на криза".
Марио Бакалов,

пилот на най-големия пътнически самолет в света - Airbus A380

Марио е завършил академията на Lufthansa за пилоти и оттогава работи в компанията, като вече има пилотски ранг старши първи офицер. Освен това Марио е и дългогодишен инструктор и мотивационен лектор, като в своите лекции използва интересни модели и примери от живота и работата си, с които насърчава участниците да вярват в себе си и в своите способности, както и да бъдат успешни и целеустремени. На форума той ще даде мотивационна лекция.

Неизвестното както в личен, така и в професионален план изисква от нас да откриваме нови начини за справяне с променящия се свят. Как да спазваме противоепидемичните мерки и същевременно да работим по най-ефективния начин или как да инвестираме в условия, при които почти е невъзможно да се правят адекватни прогнози.

Новият коронавирус ни хвана неподготвени и определено сценарият за финансова плюс здравна криза е безпрецедентно предизвикателство. Първата вълна отмина и в момента се борим с настъпващата втора и ефектите от нея, но както знаем - всяко нещо си има начало и край. Поуките, които извличаме от кризата, са ценни. Те дават предпоставка за подготвянето на нови бизнес стратегии и безспорно обърнаха погледа към един забравен фактор - безопасността и психическото здраве на хората както в човешки, така и в бизнес план.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

3 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK